  • 1. Data: 2003-09-03 17:44:27
    Temat: Zmiana wlasciciela firmy
    Od: slrn <s...@u...org>

    Witam!

    Jest taka przykladowa sytuacja:
    Kumpel prowadzi dzialalnosc gospodarcza. Pewnego brzydkiego dnia ulega
    wypadkowi samochodowemu, lekarze mu nie daja szanas na przezycie. Kumpel
    w szpitalu oczekuje na smierc, lecz chce przepisac na mnie swoja firme.
    Jak to mozna zalatwic ? Jak wyglada taka procedura ?

    Pozdrawiam!
    slrn

  • 2. Data: 2003-09-04 07:32:21
    Temat: Re: Zmiana wlasciciela firmy
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Uzytkownik "slrn" <s...@u...org> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wypadkowi samochodowemu, lekarze mu nie daja szanas na przezycie. Kumpel
    > w szpitalu oczekuje na smierc, lecz chce przepisac na mnie swoja firme.

    Jaka firme ?

    Boguslaw