    From: "Kol1" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zmiana osoby spłacającej kredyt
    Date: Wed, 27 Jul 2005 15:53:03 +0200

    Mam pytanie dotyczące następującej sytuacji, mianowicie do kredytu
    przystępuja 2 osoby - moja zona oraz osoba samotna, mam rozdzielność
    majątkową z żoną, dzieje sie tak poniewaz nie mam uregulowanego stosunku do
    służby wojskowej i nie moge wnioskowac o kredyt. Jak wygląda sytuacja kiedy
    za 2 - 3 lata bede chciał przystąpic do spłaty kredytu a dokładniej stać
    sie współkredytobiorcą (tym samym zwalniajac 2 osobę ze spłaty kredytu),
    czy zmiany w ksiegach wieczystych bedą wymagały jakis zmian oraz jak to może
    wyglądac ze strony banku (BOS). Czy bank może stwarzac jakies problemy?
    Zależy mi bardzo na tej informacji bo niechciałbym aby okazało sie za 2-3
    lata, że osoba która zgodziła sie przystąpic do kredytu bedzie z nim
    związana na nastepne 30 lat.
    Pozdrawiam
    Kol