  • 1. Data: 2006-03-21 20:10:47
    Temat: Zmiana liczby udziałów w Sp. z o.o. - Czy do KRS trzeba załączyć umowę sprzedaży udziałów?
    Od: "sevho" <s...@g...pl>

    Jest dwóch udziałówców i jeden drugiemu sprzedaje udziały. Czy trzeba
    załączyć umowę sprzedaży udziałów żeby zmienić wpisy na liście udziałowców,
    czy wystarczy złożenie wniosku: ZMIANA - WSPÓLNICY SPÓŁKI podpisanej przez
    zarząd spółki?

    Pozdrawiam Sewer

  • 2. Data: 2006-03-21 23:02:25
    Od: "B4st3k" <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sevho" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jest dwóch udziałówców i jeden drugiemu sprzedaje udziały. Czy trzeba
    > załączyć umowę sprzedaży udziałów żeby zmienić wpisy na liście
    > udziałowców,

    Trzeba

    pozdr

  • 3. Data: 2006-03-21 23:29:54
    Od: "sevho" <s...@g...pl>

    "B4st3k" <B...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "sevho" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Trzeba
    >
    > pozdr

    Dziękuję

    Też tak myślałem, bo do wszystki transakcji na udziałach były umowy, jednak
    z wyjątkiem jednek transakcji.
    I sąd zatwierdził zmianę udziałowców bez umowy sprzedaży udziałów a tylko na
    podstawie oświadczenia prezesa zarządu i złożonego przez niego wniosku.

    wyglądało że sa dwie możliwości, wcześniej nadgorliwue załaczali umowy albo
    raz sędzia się pomylił przy rejestracji zmiany udziałowców. Jednak to dosyć
    istotna pomyłka, bo prezes spółki decyduje kto ma ile udziałów w tej spółce.
    co prawda odpowiada za oświadczenie jakie złożył ale jednak. (nie ma na
    przykład informacji o cenie za udział.)

    PZDR Sewer