  • 11. Data: 2010-05-25 16:19:14
    Temat: Re: Zmarly strona postepowania administracyjnego
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    VoyteG pisze:

    > Jak strona umrze, to dane postępowanie powinno być zakończone i
    > wszczęte nowe.

    Źle. Rozumiem że znów jako najbardziej poinformowany wiem gdzie szukać.
    Art. 97 §1 pkt 1 kpa.

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2010-05-26 09:10:39
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    W dniu 25-05-10 14:48, Piotr [trzykoty] pisze:
    > Też bym tak chciał... Zwłaszcza, żeby dane były gdzieś gromadzone i
    > dostępne w różnych sprawach, a może nawet różnych urzędach administracji
    > państwowej. Np., abym nie musiał zmieniać adresu w dziesięciu miejscach,
    > albo dostarczać zaświadczenie o wymeldowaniu, aby się zameldować...
    Tylko co co to ma do rzeczy?
    f.

  • 13. Data: 2010-05-26 09:13:49
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    W dniu 25-05-10 18:19, Johnson pisze:
    > Źle. Rozumiem że znów jako najbardziej poinformowany wiem gdzie szukać.
    > Art. 97 §1 pkt 1 kpa.
    Świetnie, ale to nie ma nic do rzeczy.
    f.

  • 14. Data: 2010-05-26 10:32:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Fonon pisze:

    > Świetnie, ale to nie ma nic do rzeczy.

    Nic nie poradzę na to że nie umiesz czytać.

    --
    @2009 Johnson

  • 15. Data: 2010-05-26 11:00:00
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    W dniu 25-05-10 15:05, VoyteG pisze:
    > To jest bardziej kwestia kluczowa, czy urzad moze wszczac
    > postepowanie wobec osoby niezyjacej.
    > Mysle ze nie, mimo ze na razie nie mam ku temu pomyslu na podstawe
    > prawna.
    Oczywiście nie chodzi o wszczęcie postępowania "wobec osoby nieżyjącej"
    tylko o postępowania w sprawie, którego stroną jest posiadacz praw do
    nieruchomości. Nieruchomość zostaje, posiadacze się zmieniają. Poprzedni
    zmarł, obecny (jedyny spadkobierca) nie jest uwidoczniony w KW.
    f.

  • 16. Data: 2010-05-27 18:41:36
    Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nic nie poradzę na to że nie umiesz czytać.

    Zamiast pisać złośliwości warto czasem trochę pomyśleć. Pojęcie strony
    postępowania administracyjnego jest szerokie i mętne.
    AK.

  • 17. Data: 2010-05-27 20:04:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Al Kwasone pisze:

    > Zamiast pisać złośliwości warto czasem trochę pomyśleć.

    No to się do tego zastosuj. Choć po mętności twojej wypowiedzi nie wiem
    czy to wykonalne.

    --
    @2009 Johnson