  • 41. Data: 2008-04-04 11:58:36
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik SzalonyKapelusznik napisał:

    > Dlatego IMHO warto isc w paranoje. Jestem pewien ze tekst o tym ze
    > widzi ze facet kradnie net, filmy i muzyke.

    Z tym kradnieciem muzyki i filmow to posunalby sie do pomowienia...

  • 42. Data: 2008-04-04 11:58:41
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ft3ocv$tvo$1@mx1.internetia.pl...
    > Jednak chcialbym mu przylozyc nie tylko z wlamania do sieci. Z analizy
    > ruchu wynika ze ma nielegalnego windowsa i sciaga nagminnie mp3
    > i divx z sieci.
    jak wykryłes, że ma nielegalnego windowsa?

  • 43. Data: 2008-04-04 12:48:25
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..
    > Dnia Fri, 4 Apr 2008 01:12:19 +0200, MuciosMacios napisal/napisala:

    > Powinni uderzyc do niego w asyscie PG i o 7:00 rano wkroczyc mu do domu z
    > nakazem :)))
    > W miedzy czasie szukaj dobrego i ZNAJOMEGO papugi :)

    Przyda mu się gdy w ramach rewanżu ktoś doniesie, że robi przekręty albo
    udostępnia dziecęcą pornografię.
    Zrobią mu nalot, zabiorą wszystko. I zanim się wybroni to z firmy pozostanie
    tylko kupa niesłaconych zobowiązań :-)

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 44. Data: 2008-04-04 15:47:54
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Znaczy sie wpial?

    Znaczy podszył, podłączył, zmienił IP, zminił mac, złamał WEP

    > A w jaki sposob to wynika z analizy ruchu?

    Nie ma polaczen z windows update.

    > To nie jest zabronione.

    OK. Ale dalej to udotępnia, a to juz jest karalne

    > Zazadaj najpierw, zeby Ci ten net oddal!

    Jak ma oddać net?

    Szolek

  • 45. Data: 2008-04-04 15:50:35
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Skąd ta pewność ? Może ten klient go do tego upoważnił ?

    Regulamin nie pozwala na tego typu praktyki. Wiec go nikt nie
    upoważnił.

    > Netu nie można ukraść.

    Prądu też nie? Impulsów taryfikacyjnych też? Nielegalna cyfra to też
    nie kradzież?

    Szolek

  • 46. Data: 2008-04-04 15:51:24
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > jak wykryłes, że ma nielegalnego windowsa?

    Nie ma polaczen z windows update. 95% przypadkow
    z wylaczonym windows update do nielegalna winda.

    Szolek

  • 47. Data: 2008-04-04 15:56:31
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Szolek <m...@s...jest.zly.wp.pl> napisal:
    > Nie ma polaczen z windows update. 95% przypadkow
    > z wylaczonym windows update do nielegalna winda.

    Wnioskowanie moze poprawne w sieciach domowych.
    W sieciach firmowych puszczenie aktualizacji na zywiol
    czyli na automatyczny WindowsUpdate to samobojstwo,
    szczegolnie wtedy, gdy jest zainstalowany specyficzne
    oprogramowanie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 48. Data: 2008-04-04 15:58:36
    Temat: Re: Z?odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > ROTFL,
    > tyle ze to nie podsluch!!!!!!!!!!

    Co Cię tak rozbawiło? Podziel się wrażeniami to też się pośmiejemy.

    Mówisz, że to nie podsłuch, a jednak w obu przypadkach przejęta
    została informacja nie przeznaczona dla osoby która rejestrowala/
    nagrywala.

    Wytłumacz mi prosze Twoj tok rozumowania, który pozwala Ci Twierdzić,
    że te przypadki są zupełnie inne.

    Admin--------DOM
    Sieć-----------pokój
    serwer--------dyktafon
    pakiety--------rozmowa

    ???

    Szolek

  • 49. Data: 2008-04-04 16:00:39
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    > przeanalizowal jak? ma szklana kule? ;)
    > znaczy podgladal zawartosc pakietow...
    > a ten "wlamywacz" mogl np. dostac/zakupic legalnie dostep od ktoregos
    > z klientow... jesli zabrania tego umowa, to zlamaj ja ten, kto
    > udostepnia net dalej...
    > WS

    Czytaj proszę ze zrozumieniem:
    "Ostatnio wykrylem, ze ktos podszywa mi sie pod jednego z moich
    klientow. Regularnie ok 23 wieczorem zaczyna swoja aktywnosc."

    Widzę że nie masz kolego zbyt dużego pojęcia o sieciach, więc
    proszę nie ucz mnie mego fachu.

    Prosiłem o wsparcie prawne, a nie wnikanie w to, jak uzyskałem
    dane.

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 50. Data: 2008-04-04 16:00:46
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Napisz wniosek na siebie. Za lżenie organów :) osiołku ...

    A teraz na Ciebie?

    Szolek