  • 321. Data: 2008-04-09 08:57:22
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:adbtc5-kad.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > ...twoją matkę.

    Ciesz się, że nie siedzisz na przeciw mnie...

  • 322. Data: 2008-04-09 20:28:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

    > Ciesz się, że nie siedzisz na przeciw mnie...

    Każdy by się cieszył, że nie musi patrzeć na twoją gębę.

  • 323. Data: 2008-04-09 21:58:35
    Od: a...@g...com

    On 9 Kwi, 22:28, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Każdy by się cieszył, że nie musi patrzeć na twoją gębę.

    Ale to Ty dostałeś już w pysk, za to jak wyglądasz :)
    I później sobie morde sądem wycierałeś.
    Taki chojrak z Ciebie...

    Spadaj frajerze.

  • 324. Data: 2008-04-09 23:07:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    a...@g...com pisze:

    > Ale to Ty dostałeś już w pysk, za to jak wyglądasz :)

    Nie. Za to, że miałem czelność sprzeciwić się bandyckiej napaści.

    > I później sobie morde sądem wycierałeś.

    Mordę to masz ty i twój "specjalny przyjaciel" macios.

  • 325. Data: 2008-04-09 23:24:36
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:aquvc5-eso.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Nie. Za to, że miałem czelność sprzeciwić się bandyckiej napaści.

    Taa... Znam ja takich cwaniaków, podskakują a później krzyczą
    Policja! Policja!
    A jak ma przejść ciemną ulicą to sra w gacie...

  • 326. Data: 2008-04-09 23:46:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

    > Taa... Znam ja takich cwaniaków, podskakują a później krzyczą
    > Policja! Policja!
    > A jak ma przejść ciemną ulicą to sra w gacie...

    To weź przekonaj do swojej opinii adwokata "biednego poranionego"
    bandziorka, który oberwał obroną konieczną po tym, jak spróbował wyrwać
    mi moją własność ;->

  • 327. Data: 2008-04-10 01:00:40
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > To weź przekonaj do swojej opinii adwokata "biednego poranionego"
    > bandziorka, który oberwał obroną konieczną po tym, jak spróbował wyrwać mi
    > moją własność ;->

    Buahahaha. Gosciu gra ofiare, bo mu szef tak kazał, a Ty wielkiego
    kozaka z siebie robisz!
    Frajer!

  • 328. Data: 2008-04-10 10:16:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

    > Buahahaha. Gosciu gra ofiare, bo mu szef tak kazał, a Ty wielkiego

    No, czasem nawet coś z sensem napiszesz!

    > kozaka z siebie robisz!

    To nie ja, to ich adwokat.

    > Frajer!

    Ja walczę o swoje i nie pod kulam ogona, jak niektórzy "bochaterzy"
    (pisownia zamierzona).

  • 329. Data: 2008-04-10 11:37:48
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:n161d5-8lq.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > No, czasem nawet coś z sensem napiszesz!

    Czyli jednak, przyznajesz ze nic nie zrobiłeś, tylko krzyczałeś
    Policja! Policja!

    > To nie ja, to ich adwokat.

    A kto przed chwilą z uśmiechem chwalił się że któś od niego oberwał?

    > Ja walczę o swoje i nie pod kulam ogona, jak niektórzy "bochaterzy"
    > (pisownia zamierzona).

    Taaaa, nie podkulam ogona! Jak każdy prawdziwy facet, który jest
    atakowany krzyczę policja! Do tego zadaję cios z KK i powalam
    przeciwnika na kolana paragrafem!
    Taki to ze mnie KOZAK!

    Buahahaha!
    Frajer!

  • 330. Data: 2008-04-10 12:44:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

    > Taaaa, nie podkulam ogona! Jak każdy prawdziwy facet, który jest
    > atakowany krzyczę policja! Do tego zadaję cios z KK i powalam
    > przeciwnika na kolana paragrafem!

    Nie. Ty robisz za ofiarę gwałtu, jak nagle wyskoczy ci mało zrozumiały
    komunikat o nieznanym adresie MAC.