  • 201. Data: 2008-04-05 22:03:00
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Szolek napisał:

    > Wierz mi mam 100% dowody

    Od wiary to sa inne grupy ;P

    > Prosilem o piractwo (mp3 divx)

    Nie ma w kodeksie karnym piractwa (mp3 divx). Z reszta juz bylo podawane
    na grupie, ze sciaganie mp3 i divx nie jest w polsce nielegalne.

    > Nie wiem jak jest w chinach, ale w polsce obowiazuje netykieta,
    > nakazujaca trzymania sie tematu (wątku).
    > Tematem jest:
    > "Zlodziej internetu"
    > Wątkiem jest:
    > "na czym jeszcze udupić złodzieja internetu"

    Na szczescie nei zabronione sa odejscia od tematu. A takze nie kara sie
    za nieprzestrzeganie netykiety.

    > i co z tego wynika?

    ze koles co sie wlamalmoze miec sprawe karna

    a ty i karna i cywilna ;)

  • 202. Data: 2008-04-05 22:03:55
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Kolega nie mowil nic o prawie, lecz o analizie...
    > Lejesz wode...

    W USA mogą sobie analizować w zgodzie ze swoimi prawami (np. tą pachnącą
    KGB Ustawą Patriotyczną).

    U nas jeszcze nie jest tak źle.

  • 203. Data: 2008-04-05 22:05:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Jakbyś tak co tydzień, regularnie dostawał np kosz smieci, na własne
    > podwórko, to chciałbyś komuś w końcu konkretnie przyfasolic dla
    > przykładu?

    Nie. Ale ja nie jestem prymitywem, w odróżnieniu od ciebie.

    Mi by wystarczyło stosowne ukarane sprawcy połączone z naprawieniem szkód.

  • 204. Data: 2008-04-05 22:09:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Siec zabezpieczona wep, dhcp podaje adresy, klienci nie mają dostępu
    > do klucza bo kazdy ma APC w trybie WISP.

    APC? Transporter opancerzony? Czy może ci się kompletnie skróty
    pomieszały i miałeś na myśli jakiś punkt dostępowy (AP), do którego
    podłączany jest komputer/komputery użytkownika, przez co nie zdają sobie
    sprawy, że pakiety biegają radiowo?

    > Namierzenie zaczelo sie od arpwatcha i dalej sztuczki admina...

    A co konkretnie namierzyłeś? Skąd wniosek, że to ktoś "obcy", hmm?

    [ciach]

    > Jeśli ktoś stwierdzi, że walnąłem dziś autem w drzewo, to też bedziesz mu
    > wpierał, że to może to nie drzewo lecz słup telegraficzny, lub
    > energetyczny?
    > Jeśli twierdzę, że namierzyłem, to namierzyłem.

    A ja twierdzę, że nie. I piłeczka jest po twojej stronie, bo w państwie
    prawa to winę trzeba udowodnić, a nie niewinność.

    > Tak, prosząc o pomoc. Lecz jej nie uzyskuję...

    Twoje proszenie o pomoc to pomawianie o współudział w rzekomej
    kradzieży? Jesteś solidnie porypany...

    > O... Od uników zacząles Ty nie odpowiadając na proste pytania...

    Odpowiedziałem. Odpowiedź cię przerosła - nie mój problem.

    [ciach]

    > -panie władzo! Jak zobaczyłem że ucieka z banku to zaraz gaz do dechy
    > i za nim! Przez trzy km go goniłem i złapałem!
    > - a miał Pan zapięte pasy bezpieczeństwa?
    > - yyy nie...
    > - to będzie mandacik!

    I jeszcze odpowiesz za napaść, bezprawne pozbawienie wolności oraz
    cywilnie za straty człowieka, który wybiegł z banku ze swoimi
    pieniędzmi, żeby szybko przyklepać okazyjny zakup nieruchomości, w czym
    ty mu przeszkodziłeś.

    > Kumasz?

    Że jesteś ciężko chorym paranoikiem, który wszędzie widzi złodziei i
    stawiając się ponad prawem uzurpuje sobie uprawnienia policji? Już od
    dawna to jest oczywiste dla każdego, kto śledzi ten wniosek.

  • 205. Data: 2008-04-05 22:48:25
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ta, że wg. ciebie heurystyczne badanie poczty to *jedyne* źródło dostaw
    > nowych wirusów do badania przez producentów programów antywirusowych.

    Nie, ale twierdzę, że próbki od ludzi to *główne*, źródło nowych wirusów (w
    sensie globalnym bo, że firmy podbierają sobie na wzajem sygnatury to inna
    sprawa)...

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 206. Data: 2008-04-05 22:50:58
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisal:
    > Po pierwsze Carnivoreto zabawka FBI a nie Polskiej Policji

    Jestes pewny? Bo soft do identyfikacji terrorystow to
    chlopcy z PP juz dostali z USA, co pieknie pokazano
    przy Kaczmarku. Co do legalizmu, to nie bylbym tu nadmiernym
    optymista: PESEL dopiero od niedawna jest legalny i ma
    podparcie ustawowe.

    > Po trzecie, prawo polski eni epozwala bezkarnie ludziom przegladac
    > listow innych ludzi.

    Amerykanskie tez nie. I co z tego, jezeli rzeczywistosc jest inna.
    U nich Guantanamo tez jest nielegalne, ale to juz NTG.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 207. Data: 2008-04-05 23:07:45
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jacek_P napisał:

    > Amerykanskie tez nie. I co z tego, jezeli rzeczywistosc jest inna.
    > U nich Guantanamo tez jest nielegalne, ale to juz NTG.

    Andrzej jest ciety na amerykanow - z nim poggadaj ;)

  • 208. Data: 2008-04-05 23:17:21
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisal:
    > Andrzej jest ciety na amerykanow - z nim poggadaj ;)

    Nawet nie sprobuje, bo znajac go z innych watkow:
    endless loop gwarantowane :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 209. Data: 2008-04-05 23:25:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikaichi pisze:

    > Andrzej jest ciety na amerykanow - z nim poggadaj ;)

    Weź mnie nie prowokuj ;->

    Hipokryci mnie wkurzają, a USA jako całość to banda hipokrytów - to
    znaczy ci, co się do władzy dorwali. Wśród "szarych obywateli" jest dużo
    takich, co się zgadza z moją oceną sytuacji a obóz koncentracyjny
    Guantamano to wierzchołek góry lodowej.

  • 210. Data: 2008-04-05 23:27:32
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Szolek pisze:

    > Wielu spraw nie zna wiki...

    Toteż pytam - co to ten WISP?

    > Czy znasz binarny kod zapisany na karcie magnetycznej otwierającej
    > drzwi hotelu?
    > Nie? A drzwi się jednak otwierają...

    Ale nic nie broni go odczytać. Zwykle wystarczy głowica ze starego
    magnetofonu, ew. wielościeżkowego.

    Mówisz, że klienci nie znają kodu - dajesz im swoje karty sieciowe gdzie
    kod jest zapisany na stałe?

    > A po co więcej? Mercedesy kradną a sieć to pryszcz...
    > Chyba że znasz coś lepszego do zadan komercyjnych...

    Bo właśnie narzekasz, że ci ktoś sieć kradnie. Stosując WEPa sam ją
    otwierasz. Coś lepszego? WPA2 z AESem - "trochę" trudno to złamać.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \