  • 181. Data: 2008-04-05 20:57:29
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Marcin Gryszkalis napisał:

    > A jeśli system podsłuchuje i rozpoznając takie specjalne słowo
    > (np. "bomba" :) ) wyświetla mi na monitorze numery telefonów i dane
    > abonentów biorących udział w rozmowie (zakładając, że pracuję w tym
    > telekomie i mam legalny dostęp do takich danych)?

    To znaczy ze istnieje umocowanie prawne takiego systemu (np.stosowna
    ustawa), albo ten system dziala nielegalnie i trzeba zlikwodowac ta
    przestepcza dzialanosc.

  • 182. Data: 2008-04-05 20:57:52
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    ka%29)
    > Po pierwsze Carnivoreto zabawka FBI a nie Polskiej Policji
    > Po drugie prawo jakim posluguje sie FBI jest inne nizprawo polskie
    > Po trzecie, prawo polski eni epozwala bezkarnie ludziom przegladac listow
    > innych ludzi.

    Kolega nie mowil nic o prawie, lecz o analizie...
    Lejesz wode...

    Szolek

  • 183. Data: 2008-04-05 20:58:09
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:a41lc5-vjb.ln1@ncc1701.lechistan.com...

  • 184. Data: 2008-04-05 21:00:50
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Tak jeszcze w sumie ... to czemu chcesz go zniszczyc ? Bądź otwarty na
    > ludzi ... idz do niego i złoz mu propozycję nie do odrzucenia ...
    > czyli umowy abonamentu na najmniej 2 lata. W koncu jesli mu przedstawisz
    > te wszystkie "dowody", to moze się spietra i podpisze.

    Jakbyś tak co tydzień, regularnie dostawał np kosz smieci, na własne
    podwórko, to chciałbyś komuś w końcu konkretnie przyfasolic dla
    przykładu?

    Szolek

  • 185. Data: 2008-04-05 21:02:12
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Szolek napisał:

    > Bo ta informacja nie jest Ci potrzebna aby mi pomóc w udupieniu złodzieja.

    No to co klamiesz, ze wykazales, jak zostawiles do swojej wiadomosci only.

    > Pomożesz mi gdy powiesz np:
    > "powolaj sie na art xxx który mowi ze karalne jest..."

    Ale paragraf z kk odnosnie wlamu do sieci teleinformatycznej juz byl.

    > Nie prosiłem o recenzję mojego działania...

    Nikt tez nie prosil, zebys tu pisal. Tylko, ze tu jest usenet i nie
    jestesmy w chinach, wiec kto chce moze cie zkrytykowac lub pochwalic.
    Takie realia...

    > Ja wiem że dopuścił, a Twoje zdanie w tym kontekście nie jest
    > dla mnie ważne wiec oszczędź mi prosze komantarzy na ten temat.

    Ale wiesz, ze dla np. sadu niekoniecznie twoje zdanie bedzie wazne? Moze
    sad poprosi, bys odpuscil ;)

    > Nie musze wykazywac ze cokolwiek czytalem. Sposobow namierzen
    > jest wiele. Np pomiar sily sygnalu i nie ma to nic wspolnego z analizą
    > ruchu.

    No ale w watku przewinelo sie jawnym tekstem o czytaniu korespondencji.
    Wiec mamy
    a) wlam do sieci teleinformatycznej - karna
    b) czytanie korespondencji - karna
    c) pomowienia o nielegalnosc muzyki i filmow - cywilna

    > Ale ona najlepiej odzwierciedla Twoje zachowanie...

    Moje tez?

    PAczpan, jakie wtym LPR w takim razie ludzie szanujacy prawo...

  • 186. Data: 2008-04-05 21:04:02
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Szolek napisał:

    > Kolega nie mowil nic o prawie, lecz o analizie...

    A ja powiedzialm o aspekcie prawnym analizy...

  • 187. Data: 2008-04-05 21:04:24
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Szolek napisał:

    > Kolega nie mowil nic o prawie, lecz o analizie...
    > Lejesz wode...

    Powtarzasz sie, posty dublujesz ;)

  • 188. Data: 2008-04-05 21:05:44
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Szolek napisał:

    > Jakbyś tak co tydzień, regularnie dostawał np kosz smieci, na własne

    JAkbym dostal pierwszy traz to bym sie zdziwil i zazadal wyjasnien.
    JAkbym dostal drugi raz to wezwalbym policje i sprawe zakonczyl.

    Jakos nie mam zapedow, zeby cierpliwie czekac 5 razy a potem wyjac
    bejzbola i prac po glowie.

    Moze tym sie roznimy?

  • 189. Data: 2008-04-05 21:06:11
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:

    > WEP złamałem w 3 minuty. WPA już nieco dłużej, bo już prawie godzinę. ;)

    No dobra. To mamy juz namierzonego winnego włąmu do sieci hehehe ;)

    Sam si eprzyznal :)

  • 190. Data: 2008-04-05 21:08:39
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Szolek pisze:

    > Siec zabezpieczona wep, dhcp podaje adresy, klienci nie mają dostępu
    > do klucza bo kazdy ma APC w trybie WISP.

    Co to jest WISP?
    http://en.wikipedia.org/wiki/WISP

    wiki jakoś nie zna...

    Jak klienci się łączą do sieci, jeśli nie znają kluczy?

    Czemu tylko WEP?

    Nie szukam dziury w całym, tylko chcę się dowiedzieć czegoś ciekawego
    przy okazji flejma ;)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \