  • 1. Data: 2007-08-28 17:47:01
    Temat: Zlecenie wykonania pracy
    Od: "CiNo" <N...@c...nospam>

    Jeśli ja jako osoba prowadząca DG zlecę firmie lub osobie prywatnej montaż
    systemu alarmowego w swoim budynku to jakie sa możliwe opcje przy
    podpisywaniu umowy? Umowa o dzieło? Umowa - zlecenie? Inne? Czy one się
    różnią?

    Z góry dziękuję - Czarek

  • 2. Data: 2007-08-29 07:13:24
    Temat: Re: Zlecenie wykonania pracy
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 28 Aug
    2007 19:47:01 +0200, CiNo zeznał(a):

    > Jeśli ja jako osoba prowadząca DG zlecę firmie lub osobie prywatnej montaż
    > systemu alarmowego w swoim budynku to jakie sa możliwe opcje przy
    > podpisywaniu umowy?

    "Opcji jest multum"

    > Umowa o dzieło? Umowa - zlecenie? Inne? Czy one się
    > różnią?

    w tym wypadku przy umowie o dzieło druga strona ma zalozyc Ci działający
    alarm, a przy umowie zlecenia ma dołożyć należytej staranności żeby alarm
    działał (a jak nie działa, to trudno ;) )

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-08-29 09:03:00
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CiNo" <N...@c...nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > systemu alarmowego w swoim budynku to jakie sa możliwe opcje przy
    > podpisywaniu umowy? Umowa o dzieło? Umowa - zlecenie? Inne? Czy one się

    witam

    z punktu widzenia twojej osoby najlepszym rozwiązanie jest podpisanie umowy
    o dzieło - będzie się liczyć rezultat wykonanego dzieła - w razie wady
    będziesz mógł dochodzić roszczeń w ramach reklamacji; domyślam się, że firma
    nabywa od producenta systemy alarmowe a następnie sprzedaje i montuje;
    zapewne na sam alarm będziesz miał gwarancję, zaś na montaż podpisz tylko
    umowę o dzieło

    pzdr