  • 11. Data: 2006-11-14 18:14:42
    Temat: Re: Złapał mnie kanar, był mandat, ale bez podpisu
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Bez twojego podpisu ten dokument jest nieważny

    Możesz wyjaśnić dlaczego jest nieważny ?

    Tomek

  • 12. Data: 2006-11-14 19:47:06
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > Ten dokument to zapewne wezwanie do zapłaty za przejazd bez ważnego
    > biletu. Dla jego ważności, w odróżnieniu od mandatu, nie jest wymagany
    > podpis.
    tia.., a pozniej tych danych osobowych uzywaja wszyscy koledzy kontrolera,
    az zrobia z niego Wielkiego Gapowicza. Sad moze uznac taki argumetn, lub
    stwierdzic, iz jezeli nie potrafili zmusic go do podpisu trzeba bylo
    wezwac policje. Byl taki ciekawy kiedys przypadek nauczenia sie danych
    osobowych przez naciagacza i narobienia dlugow.

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 13. Data: 2006-11-15 02:29:35
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "TomekW" <t...@4...pl> wrote in message
    > Bez twojego podpisu ten dokument jest nieważny

    Ba.
    Nawet lepiej.
    Jego podpis, w ogóle nie jest tam potrzebny.

  • 14. Data: 2006-11-15 12:39:11
    Od: h...@p...onet.pl

    > Sądzę po twojej wypowiedzi, iz cokolwiek by powiedział to i tak nie
    > zrozumiesz;))

    A czego TY nie rozumiesz, mogę Ci jakoś pomóc, czy zwyczajnie TROLUJESZ?!
    .

  • 15. Data: 2006-11-16 08:45:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 14 listopada 2006 15:22
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ejcjh4$k4k$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Ten dokument to zapewne wezwanie do zapłaty za przejazd bez ważnego
    > biletu. Dla jego ważności, w odróżnieniu od mandatu, nie jest wymagany
    > podpis.

    Czyli jak Cię kanar nie lubi, to Ci codzienie takie wezwanko wystawia, a Ty
    płacisz?

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 16. Data: 2006-11-16 08:46:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 14 listopada 2006 19:14
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ejd17o$dpm$1@news.onet.pl>):

    > Możesz wyjaśnić dlaczego jest nieważny ?

    Bo brak dowodu o jeździe przez ukaranego tymże busem bez biletu.
    A wydaje mi się, że winę trzeba udowodnić.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 17. Data: 2006-11-16 09:10:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > wasz znak: <ejcjh4$k4k$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Czyli jak Cię kanar nie lubi, to Ci codzienie takie wezwanko wystawia, a

    To kanar musiałby być niezły, żeby mi udowodnić, że jechałem autobusem w
    czasie kiedy siedziałem w pracy.
    I to jeszcze na dodatek na trasie na której oni mają kontrolę.
    Myslisz, że kanar to tak sobie z autobusu do autobusu skacze jak mu się
    podoba?

  • 18. Data: 2006-11-16 09:13:16
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    >
    > Bo brak dowodu o jeździe przez ukaranego tymże busem bez biletu.
    > A wydaje mi się, że winę trzeba udowodnić.

    Akurat podpis do tego potrzebny nie jest.
    Równie dobrze mogłes odmówić podpisania czegokolwiek, co w cale nie daje ci
    jakichkolwiek szans na wymiganie sie od zapłaty.

    Analogicznie możesz odmówić podpisania mandatu od policjanta. I co wtedy?

  • 19. Data: 2006-11-16 09:57:03
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > A wydaje mi się, że winę trzeba udowodnić.

    Tak, udowodnią ją zeznania kanarów.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 20. Data: 2006-11-16 10:07:04
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Bo brak dowodu o jeździe przez ukaranego tymże busem bez biletu.

    A od kiedy to w ogole oskarzony ma obowiazek dostarczac na siebie dowodów
    czyli sie podpisywac ???

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl