-
1. Data: 2003-07-03 09:01:21
Temat: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>
2 miesiace temu kupilem monitor w hurtowni komputerowej (jako firma). I
zgubilem gdzies gwarancje. W hurtowni mowia ze to ich nie dotyczy, bo
serwisem tego monitora zajmuje sie inna firma - przedstawiciel producenta.
Co moge zrobic ? Mam w koncu fakture sprzed 2 miesiecy.
Fantom
-
2. Data: 2003-07-05 20:54:23
Temat: Re: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
Od: "Łukasz C." <u...@o...pl>
Posłuz się fakturą. Gwarancja nie jest takim dokumentem, ze tylko po jego
okazaniu udzielą Ci serwisu. Warunek, na fakturze musi byc dokładny opis
sprzętu. Bo gawarancja zawieraz konkretny numer monitora
Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:be0rdg$rp2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> 2 miesiace temu kupilem monitor w hurtowni komputerowej (jako firma). I
> zgubilem gdzies gwarancje. W hurtowni mowia ze to ich nie dotyczy, bo
> serwisem tego monitora zajmuje sie inna firma - przedstawiciel producenta.
> Co moge zrobic ? Mam w koncu fakture sprzed 2 miesiecy.
>
> Fantom
>
>
-
3. Data: 2003-07-07 07:01:53
Temat: Re: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>
> Posłuz się fakturą. Gwarancja nie jest takim dokumentem, ze tylko po jego
> okazaniu udzielą Ci serwisu. Warunek, na fakturze musi byc dokładny opis
> sprzętu. Bo gawarancja zawieraz konkretny numer monitora
Ale na fakturze nie ma numeru seryjnego :(
Fantom