eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2003-07-03 09:01:21
    Temat: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    2 miesiace temu kupilem monitor w hurtowni komputerowej (jako firma). I
    zgubilem gdzies gwarancje. W hurtowni mowia ze to ich nie dotyczy, bo
    serwisem tego monitora zajmuje sie inna firma - przedstawiciel producenta.
    Co moge zrobic ? Mam w koncu fakture sprzed 2 miesiecy.

    Fantom



  • 2. Data: 2003-07-05 20:54:23
    Temat: Re: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
    Od: "Łukasz C." <u...@o...pl>

    Posłuz się fakturą. Gwarancja nie jest takim dokumentem, ze tylko po jego
    okazaniu udzielą Ci serwisu. Warunek, na fakturze musi byc dokładny opis
    sprzętu. Bo gawarancja zawieraz konkretny numer monitora


    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:be0rdg$rp2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 2 miesiace temu kupilem monitor w hurtowni komputerowej (jako firma). I
    > zgubilem gdzies gwarancje. W hurtowni mowia ze to ich nie dotyczy, bo
    > serwisem tego monitora zajmuje sie inna firma - przedstawiciel producenta.
    > Co moge zrobic ? Mam w koncu fakture sprzed 2 miesiecy.
    >
    > Fantom
    >
    >



  • 3. Data: 2003-07-07 07:01:53
    Temat: Re: Zgubilem gwarancje - co dalej ? (ponownie)
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Posłuz się fakturą. Gwarancja nie jest takim dokumentem, ze tylko po jego
    > okazaniu udzielą Ci serwisu. Warunek, na fakturze musi byc dokładny opis
    > sprzętu. Bo gawarancja zawieraz konkretny numer monitora

    Ale na fakturze nie ma numeru seryjnego :(

    Fantom


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1