  • Data: 2005-10-06 18:15:01
    Temat: Zepsucie Sprzetu przez Naprawiajacego
    Od: "Wojtek" <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chcialbym zasiegnac rady prawnej co moge zrobic w takim przypadku:
    Otoz mialem dwie płyty od anteny satelitarnej do naprawy w jednej byly
    uszkodzone flashe w drugiej jakas drobnostka bo mozna bylo ogladac
    programy satelitarne ale zawieszala sie. Znajomy elektronik dal mi
    adres do fachowca co mi te usterki naprawi .Poszedlem pod wskazany adres
    i faktycznie gosc powiedzial ze te usterki mi naprawi za cene 50zł
    zgodzilem sie na drugi dzien kazal mi sie zglosic po naprawiony towar
    poszedlem zaplacilem 50zł ale pokwitowania nie dostalem
    w domu okazalo sie ze zaden sprzet nie dziala poszedlem z powrotem
    zanioslem mu te plyty i powiedzialem ze teraz ani ta druga plyta tez
    nie dziala I teraz mnie caly czas zwodzi ze uszkodzone cos tam jest a on
    nie ma czesci przeciez jedna plyta to byla prawie sprawna bo dzialala

    Chcialbym spytac co moge zrobic w takim przypadku gdzie mam sie udac jak
    ten problem prawnie rozwiazac
    bo on mi praktycznie sprzet popsuł

    Pozdrawiam wojtek