  • 1. Data: 2007-11-17 06:40:33
    Temat: Zdjęcie najsławniejszego grupowicza.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sorry, nie mogłem się powstrzymać.

    http://www.popcorner.pl/popcorner/1,81588,4675253.ht
    ml

    "Arnold Buzdygan to jeden z najbardziej znanych i kontrowersyjnych
    uczestników dyskusji w polskim internecie. Doczekał się swojego hasła w
    Wikipedii. Ale nie spodobało mu się ono, więc pozwał do sądu
    stowarzyszenie prowadzące Wikipedię. Pierwsza rozprawa miała być we
    wtorek, została przełożona na 6 grudnia."

  • 2. Data: 2007-11-17 09:08:24
    Temat: Re: Zdjęcie najsławniejszego grupowicza.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Trzeba uważać klikając na linki z tego hasła Wiki. Mnie w drugim klikniętym
    znalazło konia trojańskiego. Poza tym, choć nie jestem jakimś wielbicielem
    kolegi Arnolda, to średnio się podoba umieszczanie takich haseł w Wikipedii
    i uważam, że stowarzyszenie powinno usunąć to hasło z serwera. już nawet
    nie z powodu naruszenia praw Arnolda, bo zakładając, ze tam napisano
    prawdę, to raczej praw niczyich to nie narusza. Gość jest jaki jest. Przede
    wszystkim z dbałości o poziom Wiki. Ta strona niczego nowego do sprawy nie
    wnosi.

  • 3. Data: 2007-11-17 09:13:02
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 17 Nov 2007 00:40:33 -0600, witek napisał(a):

    > Pierwsza rozprawa miała być we
    > wtorek, została przełożona na 6 grudnia."

    BTW rozprawa się odbyła, odroczenie nastąpiło ze względu na podjęcie prób
    ugodzenia się przez strony.
    I ja tam byłem, miód i wino piłem ;-)

    http://olgierd.bblog.pl/
    wpis,haslo;na;wikipedii;naruszeniem;dobr;osobistych,
    7609.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 4. Data: 2007-11-17 09:50:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > klikniętym znalazło konia trojańskiego. Poza tym, choć nie jestem jakimś
    > wielbicielem kolegi Arnolda, to średnio się podoba umieszczanie takich

    Ja też tak uważam. Arnold powinien się znaleźć w podręcznikach psychologii.
    W rozdziale poświęconym patologiom ;)) Tak mniej więcej dwie strony za
    Lawą;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2007-11-17 09:59:42
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 17 Nov 2007 10:08:24 +0100, Robert Tomasik napisał(a)
    w:<news:fhmbd2$cdf$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Przede wszystkim z dbałości o poziom Wiki.

    Tym bardziej, że jest napisana na poziomie dzieci z piaskownicy. Mam na
    myśli nie tylko błędy ortograficzne.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 6. Data: 2007-11-17 10:08:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tym bardziej, że jest napisana na poziomie dzieci z piaskownicy. Mam na
    > myśli nie tylko błędy ortograficzne.

    Poziom, to już mniejsza sprawa. W Wiki bywają mocniejsze i słabsze hasła -
    jak to przy grupowej pracy. Natomiast nie jest to miejsce właściwe dla
    pyskówek. Moim zdaniem należało by przyjąć zasadę, ze nie pisze się haseł o
    żyjących osobach.

  • 7. Data: 2007-11-17 10:34:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 17 listopad 2007 10:08
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fhmbd2$cdf$1@nemesis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > tam napisano prawdę, to raczej praw niczyich to nie narusza. Gość jest
    > jaki jest. Przede wszystkim z dbałości o poziom Wiki. Ta strona niczego

    A co wnoszą inne? W encyklopedii znajdują się hasła na różne tematy, w tym
    hasła o znanych ludziach. A OMC Prezydent jest chyba taką osobą?

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 8. Data: 2007-11-17 10:39:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 17 listopad 2007 11:08
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fhmfjl$ln9$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Moim zdaniem należało by przyjąć zasadę, ze nie pisze się haseł o
    > żyjących osobach.

    To byłaby tragedia maksymalna. Wielokrotnie korzystałem z haseł o żyjących i
    jakby tych haseł nie było, byłbym załamany.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 9. Data: 2007-11-17 11:25:35