  • 1. Data: 2002-09-01 16:48:42
    Temat: Zdjęcia z innych seriwsów
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Jakie są warunki "zapożyczania" zdjęć z innych serwisów?
    Czy jest jakiś legalny sposób na darmowe korzystanie np.
    ze zdjęć produktów z sajtu firmowego?Zamierzam wykorzystać je
    do celów informacyjnych (np. opis produktu ze zdjęciem i
    parametrami).

    pozdr.
    Jacek

  • 2. Data: 2002-09-01 19:19:02
    Temat: Re: Zdjęcia z innych seriwsów
    Od: Tomasz Slaski <t...@s...pl.invalid>

    Użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > ze zdjęć produktów z sajtu firmowego?Zamierzam wykorzystać je
    > do celów informacyjnych (np. opis produktu ze zdjęciem i

    Najprosciej jest zapytać wlasciciela serwisu, czy wyraża zgodę na
    zapozyczenie zdjec i opisów. Z wlasnego podwórka wiem, ze raczej
    wyrazaja zgode i nie robia problemów.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-09-01 22:08:57
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > Najprosciej jest zapytać wlasciciela serwisu, czy wyraża zgodę na
    > zapozyczenie zdjec i opisów. Z wlasnego podwórka wiem, ze raczej
    > wyrazaja zgode i nie robia problemów.

    Dzieki za pomoc.

    pozdrawiam
    Jacek