  • 1. Data: 2004-03-01 11:35:54
    Temat: Zbieranie podpisow pod projektami
    Od: "HASAN_SAS" <p...@N...gazeta.pl>

    Chcialbym sie dowiedziec jakie sa zasady zbierania podpisow pod prjektami.
    Chodzi o to, zeby bylo to zgodne z prawem itd...

    --
    HASAN_SAS

    Nasz Wałbrzych - niezależny portal miejski
    http://www.nasz.walbrzych.pl

    e-mail: bobek(M.a.L.p.A)nasz.walbrzych.pl
    tel.: 0-508-78-14-18
    GG: 1806300

  • 2. Data: 2004-03-01 16:24:37
    Temat: Re: Zbieranie podpisow pod projektami
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HASAN_SAS" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Chcialbym sie dowiedziec jakie sa zasady zbierania podpisow pod
    prjektami.
    > Chodzi o to, zeby bylo to zgodne z prawem itd...

    A jakbyś napisał co to za projekty? Bo wiesz są różne procedury dla
    projektu architektonicznego, maszyny, aktu prawnego czy uchwały w jakimś
    stowarzyszeniu.

  • 3. Data: 2004-03-01 17:24:25
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    HASAN_SAS wrote:

    > Chcialbym sie dowiedziec jakie sa zasady zbierania podpisow pod prjektami.

    czego?

    KG

  • 4. Data: 2004-03-01 17:34:39
    Od: "HASAN_SAS" <p...@N...gazeta.pl>

    > czego?

    chodzi mi o zbierania podpisow spolecznego poparcia dla projektu
    umozliwiajacego grupie 150 mieszkancow miasta skladanie wlasnych projektow
    uchwal