  • 1. Data: 2004-03-01 11:48:03
    Temat: Ile dni na dost. zwol. lekarskiego ?
    Od: "Krissss" <k...@p...pl>

    Żona wybiera się do szpitala na zabieg, zwolnienie otzryma zapewne wychodząc ze
    szpitala. Kiedy powinn (musi ) je dostarczyć do pracodawcy.
    Słyszałem cś o 7 dniach ale czy do wystawienia zwolnienia czy od
    poczzątku jego obowiązywania. Czy jest to gdzieś sprecyzowane?

    Dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2004-03-01 13:52:51
    Temat: Re: Ile dni na dost. zwol. lekarskiego ?
    Od: "kriss" <k...@p...pl>

> [...]
    > Słyszałem cś o 7 dniach ale czy do wystawienia zwolnienia czy od
    > poczzątku jego obowiązywania. Czy jest to gdzieś sprecyzowane?

    Czy nikt nie pomoże.

  • 3. Data: 2004-03-01 14:16:20
    Od: "Big Jack" <<A...@q...jlgavwgb.cy>

    W wiadomości: 0...@n...onet.pl
    użytkownik: *Krissss* <k...@p...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > pracodawcy.
    > Słyszałem cś o 7 dniach ale czy do wystawienia zwolnienia czy od

    AFAIK w ciągu 7 dniu od początku obowiązywania to nie zawsze się da, bo
    sam pobyt w szpitalu może przekraczać ten termin, a zwolnienie wydają
    przy opuszczaniu szpitala i jest tam chyba adnotacja o czasie leczenia
    szpitalnego i czasie niezdolności do pracy po opuszczeniu szpitala.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 4. Data: 2004-03-01 15:28:53
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    zasady są tu: Rozporządzenie Min. Pracy i Politki Socjalnej z dnia 15 maja
    1996 r. w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz
    udzielania pracownikom zwolnień od pracy.

    Pozdro Funia