  • 51. Data: 2020-11-06 15:00:41
    Temat: Re: Zbiegowisko
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 6 Nov 2020 14:35:57 +0100, J.F. napisał(a):

    > Bedzie odwolanie w sadzie, czy nie bedzie ?
    > Sad uzna argumenty czy nie uzna ?

    Grupa znajomych mgr Przyłębskiej na pewno uzna.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 52. Data: 2020-11-06 15:13:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2020 o 14:35, J.F. pisze:

    > https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-prezydent-warszawy-nie-wyrazil-zgody-
    na-organizacje-marszu-n,nId,4839144

    > I co teraz?

    Pewnie to samo co zawsze.

    > Bedzie odwolanie w sadzie, czy nie bedzie ?

    Sądy to w ogóle działają?

    > Sad uzna argumenty czy nie uzna ?

    IMHO uzna. Jeśli zdąży. Choć można sobie wymyślać do woli.

    - nie ma stanu wyjątkowego, więc konstytucja wyżej.
    - Jakbym ie chciał dopuscić to bym się jako sąd zaczął zastanawiać i
    doszedł do wniosku, że TK trzeba zapytać,
    - ale TK nie ma bo nieprawidłowo obsadzony.

    itd - mamy taki burdel, że w zasadzie to chuj wie. Trzeba go zapytac:P

    > Jak nie uzna ... bedzie zgromadzenie spontaniczne, czy nie bedzie ? :-)

    Będzie.

    > Beda blokowali ruch na ulicach czy nie beda ? :-)

    Zawsze idą spod patelni mostem poniatoskiego.

    > Na marsze kobiet pewnie nikt go nie pytal o zgode, bo wypadaloby
    > podobnie odmowic :-)

    No głupia sprawa;)

    > Co do blokowania ruchu ... przepisy o ruchu kolumn pieszych by sie chyba
    > stosowaly ... ale chodnik  jest.

    Przestań się wygłupiać. A jak bedzie spontaniczny to ciężko o kolumnie
    mówić, bo zaraz się okaże że zwykły korek to też kolumna;)

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2020-11-06 15:17:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.11.2020 o 14:40, Kviat pisze:

    > Do szkoły chodziłeś i nie potrafisz odróżnić słusznego protestu od burdy
    > kiboli czy nazioli?

    Z puntu widzenia stojącego przed siedzącymi na przevjściu nie ma
    większego znaczenia, czemu siedzą. Po za tym sądzę, że mniej więcej po
    połowie będzie tych uważających to za słuszny protest i tych
    potępiających. Ktoś ten PiS do władzy wybrał.

    --
    Robert Tomasik

  • 54. Data: 2020-11-06 16:24:11
    Od: Kviat

    > Nie, opatrznie rozumiesz. Uważam, że spontaniczne zbiegowisko jest
    > wówczas, gdy faktycznie gdzieś się więcej ludzi przypadkowo zejdzie. No
    > i oczywiście i pod wielkim drzewem mogą się zejść przypadkowo, ale
    > zdecydowanie większa jest szansa na takie spontaniczne spotkania w
    > miejscach, w których ludzie się spotykają "spontanicznie".

    Czyli twierdzisz, że jeżeli msza jest o godz.18-tej, co niedzielę, to
    jest większa szansa, że ludzie spotykają się pod kościołem spontanicznie?

    Dobre :)

    Może ty używasz słowo "spontanicznie" w innym znaczeniu niż ludzie,
    którzy chodzili (spontanicznie :):)) do szkoły?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 55. Data: 2020-11-06 16:37:34
    Od: Kviat

    > Z puntu widzenia stojącego przed siedzącymi na przevjściu nie ma
    > większego znaczenia, czemu siedzą.

    Co nie czyni tego protestu niesłusznym...

    > Po za tym sądzę, że mniej więcej po
    > połowie będzie tych uważających to za słuszny protest i tych
    > potępiających. Ktoś ten PiS do władzy wybrał.

    No oczywiście, bo o słuszności protestu decyduje ilość ludzi biorących w
    nim udział...

    Bo wiesz, że ci potępiający nie mają racji? Czy nie wiesz i potrzebujesz
    edukacji?

    Jakby połowa ludzi była za niewolnictwem, a druga przeciwko
    niewolnictwu, to też miałbyś takie dylematy?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr