  • 61. Data: 2023-05-09 22:27:36
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2023 o 18:19, J.F pisze:
    > niestety - zbyt prosto czujnik zakleic czarną taśmą ?

    To dodatkowe zabezpieczenie, że czujnik musi widzieć promieniowanie
    kosmiczne i jak nie widzi, to nie odpalisz motocykla :-) Pewnie da się
    taką nakładkę wymyślić, co to będzie UV przepuszczać, a lasera nie, ale
    już ne będzie takie proste. Mimo wszystko większość motocyklistów jest
    normalna.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 62. Data: 2023-05-09 23:33:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > odebraniu sygnału opromieniowania zaczyna działać. Powiedzmy najpierw
    > wyświetla jakąś kontrolkę. Potem zaczyna zwalniać itd.

    Proponuję, żebyście zanim dojedziecie do laserów spróbowali ogarnąć
    kwestię psujących się monitoringów, wyczerpująch się baterii w
    bodykamach noszenia imiennika i sposobu na ogarnięcie przesłania
    internetem zdjęcia skradzonego motocykla z jednej komendy do drugiej.
    Wtedy przejdziecie na następny etap i jak uda się wam nie umorzyć z
    powodu niewykrycia sprawcy sprawy w której dostajecie nagranie z kamery
    wraz z adresem sprawcy to przejdziecie do następnego testu - przez pięć
    lat będziecie wpierdalać pączki i jak nikogo przy okazji nie zabijecie
    to dostaniecie dyplom dobrego gliniarza i możemy wrócić do rozmowy.
    > Statki kosmiczne
    > na Mars latają i bezpiecznie lądują

    Głównym tego powodem jest to, że nie są obsługiwane przez kulsonów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2023-05-09 23:34:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > niestety - zbyt prosto czujnik zakleic czarną taśmą :-)

    https://media.tenor.com/wHot4q_CYuUAAAAC/tosdojebal-
    dojebal.gif
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2023-05-09 23:35:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > taką nakładkę wymyślić, co to będzie UV przepuszczać, a lasera nie, ale
    > już ne będzie takie proste. Mimo wszystko większość motocyklistów jest

    To po co ci system zatrymujący tych normalnych a nie działający na tych
    pojebanych co spierdalają?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2023-05-10 00:06:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2023 o 23:35, Shrek pisze:
    > To po co ci system zatrymujący tych normalnych a nie działający na tych
    > pojebanych co spierdalają?

    W ostateczności zawsze można zacząć strzelać do tych, na których system
    nie działa. Ale to oczywiście żart. Właśnie kombinuję, jak zrobić taki,
    by działał na wszystkich.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 66. Data: 2023-05-10 00:09:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W ostateczności zawsze można zacząć strzelać do tych, na których system
    > nie działa. Ale to oczywiście żart. Właśnie kombinuję, jak zrobić taki,
    > by działał na wszystkich.

    No ale właśnie jak ci jf wytknął że całkowicie błądzisz, to
    stwierdziłeś, że nie wszyscy motocykliści są pojebani, więc skoro nie
    możesz dokuczyć tym pojebanym to przynajmniej dokuczysz tym normalnym. I
    jak tu was nie kochać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2023-05-10 00:21:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.05.2023 o 00:09, Shrek pisze:

> [...]
    > stwierdziłeś, że nie wszyscy motocykliści są pojebani, więc skoro nie
    > możesz dokuczyć tym pojebanym to przynajmniej dokuczysz tym normalnym. I

    A rozumiesz, o czym piszemy? Bo my piszemy jak właśnie uniknąć
    możliwości zaklejenia, a Ty, że chcemy dokuczać tym grzecznym.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 68. Data: 2023-05-10 00:28:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A rozumiesz, o czym piszemy? Bo my piszemy jak właśnie uniknąć
    > możliwości zaklejenia, a Ty, że chcemy dokuczać tym grzecznym.

    Rozumiem doskonale - brniesz w coraz większe absurdy a efektem będzie
    to, że pojebani obejdą a ty będziesz się naprzykrzał tym normalnym
    (choćby przez konieczność montażu jakiegoś zawodnego urządzenia).

    Jak pisałem - monitoringu "nie potraficie" ogarnąć a będziesz się
    mądrzył o lasarach i czujnikach "promieniowania kosmicznego". Które btw
    przenika bez problemów przez taśmę izolacyjną którą zasłonisz czujnik.
    Weź się zajmij czymś pożytecznym - na przykład napisz wniosek o ukaranie
    jakiegoś oszusta z allegoro czy olx.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 69. Data: 2023-05-10 01:17:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Samoloty, czołgi mają czujniki i jak je promieniujesz laserem, to
    > alarmują, albo nawet automatycznie nawet wystrzeliwują wabliki, albo
    > pociski dymne. Można by tę technologię wykorzystać.
    >
    > Policjant a emiter laserowy. Trzeba by było pokombinować, co zrobić, by
    > kretyni się nie bawili. Natomiast zainstalowany na motocyklu system po
    > odebraniu sygnału opromieniowania zaczyna działać. Powiedzmy najpierw
    > wyświetla jakąś kontrolkę. Potem zaczyna zwalniać itd. Statki kosmiczne
    > na Mars latają i bezpiecznie lądują, to może da się coś zrobić, by

    Pewnie się da, ale wydaje się to dużo kosztowniejszą technologią niż
    radio.

    --
    Marcin

  • 70. Data: 2023-05-10 01:21:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > taką nakładkę wymyślić, co to będzie UV przepuszczać, a lasera nie, ale
    > już ne będzie takie proste. Mimo wszystko większość motocyklistów jest

    UV to bym w to w ogóle nie mieszał, no chyba, że postulujesz zakaz jazdy
    nocą :) A promieniowanie kosmiczne, z tych bardziej energetycznych,
    przez dowolną taśmę sobie przejdzie.

    --
    Marcin