  • Data: 2012-04-19 18:21:30
    Temat: Zawieranie umowy przez telefon.........
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może ktoś wie czy to uczciwe ???
    Za miesiąc kończy mi się umowa 14 miesięczna z z telewizją satelitarną
    "N" .W niedziele byłem w pewnym centrum handlowym i p-cie sprzedaży "N"
    złożyłem formalne wymówienie , aby mi nie przedłużyli umowy na czas
    nieokreślony . W poniedziałek o godz. 21,30 zadzwonił facet z "N" i
    zaproponował przedłużenie umowy na kolejne chyba 14 m-cy . Naobiecywał
    pełny pakiet , obniżenie abonamentu , dodatkowe programy za niższą cenę
    , tak , że w końcu zgodziłem się na kontynuowanie umowy , ale
    zastrzegłem , że proszę o przysłanie na mój adres e-mailowy wszytkich
    tych obiecanek .Facet na koniec rozmowy powiedział mi , że rozmowa jest
    nagrywana , umowa jest wiążąca i poprosił mnie o potwierdzenie do
    słuchawki swojego nazwiska .
    Powiedzcie proszę jak to jest - czy taka rozmowa to tak , jak zawieranie
    umowy poza sklepem - czy obowiązuje 10 dni na rozwiązanie od daty samej
    rozmowy , czy może ten termin obowiązuje dopiero gdy dostanę tekst umowy
    na piśmie do domu ?
    Bo tak szczerze mówiąc tam były dla mnie tylko same korzyści , a pewnie
    te gorsze sprawy / małym druczkiem / nie wymienił .
    Zbyszek