  • 11. Data: 2007-04-28 07:53:54
    Temat: Re: Zawarcie umowy E-mail
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 22:06:52 +0000, Zawisza napisał(a):

    > Jako właściciela w zeskanowanej umowie podaje się nazwisko i imie osoby
    > która nie ma nic wspólnego z moją firmą. Rubryka ta ma osznaczenie
    > właściciel. Co do korespondencji e-mail to była ona już podpisywana moim
    > Imieniem i Nazwiskiem (standardowa stopka w emailach).

    Nic wspólnego z firmą - czyli kto to jest? Ktoś kogo nie znasz czy Twój
    kolega/współpracownik? No i w którym miejscu jest ten błąd - jeśli chodzi
    o oznaczenie stron no to jest tak, jak Ci pisałem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd || http://olgierd.bblog.pl
    http://www.allegro.pl/item186353104_nikon_fm2.html

  • 12. Data: 2007-04-28 07:56:24
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 21:52:39 +0000, Zawisza napisał(a):

    > Błąd a raczej użyte tam słowa to "ADRES.WWW.pl - usługi jakieś tam"
    > natomiast moja firma to "NAZWA (nie posiadająca żadnych słów z adresu
    > www) Imie Nazwisko". Nie rozumiem "identyfikacji dostatecznej
    > jednoznacznie"?? Czy moje nie dopatrzenie a oferenta czyli firmy PKT
    > nieprofesionalne podejscie nie ma znaczenia??

    Ma znaczenie, o ile wskutek tej omyłki nie można stwierdzić kto jest
    stroną umowy. Jak rozumiem oznaczenie prawidłowe i użyte w umowie nie
    mają ze sobą nic wspólnego, zatem chyba można mówić o tym, że nie wiadomo
    kto jest jej stroną.

  • 13. Data: 2007-04-28 11:57:04
    Od: "Zawisza" <z...@W...gazeta.pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Nic wspólnego z firmą - czyli kto to jest? Ktoś kogo nie znasz czy Twój
    > kolega/współpracownik? No i w którym miejscu jest ten błąd - jeśli chodzi
    > o oznaczenie stron no to jest tak, jak Ci pisałem.

    Osoba z PKT poprosiła o numer faksu aby przesłać wzory umów itd. Podałem więc
    grzecznościowy numer faksu w firmie z którą współpracuje i który zazwyczaj
    podaje w takich sytuacjach. Osoba podana w Umowie jako własciciel to
    współwłasciciel właśnie tej firmy od faksu.

  • 14. Data: 2007-04-28 12:00:57
    Od: "Zawisza" <z...@W...gazeta.pl>

    Olgierd napisał(a):
> [...]
    > stroną umowy. Jak rozumiem oznaczenie prawidłowe i użyte w umowie nie
    > mają ze sobą nic wspólnego, zatem chyba można mówić o tym, że nie wiadomo

    Dzieki za wszystko... dalsze gdybanie pewnie nie ma sensu, teraz czas na
    działania. Wiec w poniedziałek ide do prawnika, przygotuje pismo w którym
    wspomnę o wszystkich nieprawidłowościach umowy wskazując na odpowiednie
    paragrafy, wysle i zobaczymy co sie bedzie działo. Jeszcze raz wszystkim a w
    szczególności Olgierdowi za pomoc dziekuje.

  • 15. Data: 2007-04-28 13:18:18
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 28 Apr 2007 11:57:04 +0000, Zawisza napisał(a):

> [...]
    > zazwyczaj podaje w takich sytuacjach. Osoba podana w Umowie jako
    > własciciel to współwłasciciel właśnie tej firmy od faksu.

    Myślę, że faktycznie możesz PKT olać.