  • 11. Data: 2011-02-01 23:41:27
    Temat: Re: Zatrzymanie do kontolii drogowej
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ii9vd1$fq4$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > A jak policjant dowiedzie, że ma to związek z wykonywaniem przez niego ustawowych
    czynności...?
    > Poza tym jest w Ustawie o Policji zakaz naruszania godności osób, a zmuszanie do
    tańczenia by się na to łapało.

    Przecież wiem. Ale ja się jedynie odniosłem do wypowiedzi Reganda,
    z której wynikało, że policjant ma prawo nakazać mi tańczenie
    kankana i to będzie OK. :-)

    Piotr

  • 12. Data: 2011-02-02 06:43:15
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał w wiadomości grup

    > Daj pszykład

    Konieczność sporządzenia dokumentacji kolizji.

    A po co wywlekasz tego analfabetę?

  • 13. Data: 2011-02-02 13:07:18
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    > Konieczność sporządzenia dokumentacji kolizji.

    Nie miałem na myśli kolizję, lecz zwykłą standartową kontrolę, no może
    naruszenie prędkości...Wkurza mnie to , że musze się przesiadać do
    radiowozu, ok ja nie mam nic przeciwko sprawdzaniu danych dmuchaniu w
    alkomat, ale przecież zawsze dokumenty bierze policjant kiedy jestem jeszcze
    w swoim aucie. Nie mam chyba też problemu aby mi podał alkomat kiedy siedzę
    w swoim samochodzie.
    Jaka sytuacja kiedy mam dzieci z tyłu?
    poz
    Waldek

  • 14. Data: 2011-02-02 13:09:12
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 2 Lut, 14:07, "Waldek" <w...@w...gmail.com> wrote:

> [...]
    > w swoim aucie. Nie mam chyba też problemu aby mi podał alkomat kiedy siedzę

    Wystarczy poprosić i powiedzieć, ze masz dzieci z tyłu.

  • 15. Data: 2011-02-02 13:15:27
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    > Przestudiuj Rozporządzenie MSWiA w sprawie kontroli drogowej i rozdział
    > Kontrola drogowa w Prawie o ruchu drogowym.
    Ok , poczytałem:

    6. Do pojazdu policyjnego uczestnik ruchu może być wpuszczony tylko w razie
    konieczności:
    1) udzielenia pomocy choremu lub rannemu;
    2) doprowadzenia do jednostki Policji, izby wytrzeźwień lub placówki
    służby zdrowia;
    3) poddania badaniu w celu ustalenia zawartości w organizmie alkoholu
    lub środka działającego podobnie do alkoholu, jeżeli wykonanie tej czynności
    w innych warunkach byłoby niemożliwe lub mogłoby zakłócić porządek;
    4) okazania przebiegu zarejestrowanego wykroczenia;
    5) przeprowadzenia czynności procesowych.

    Reasumując dmuchać w alkomat to moge raczej w swoim aucie, natomiast "
    przeprowadzenie czynności procesowych" oznacza równiez wystawienie mandatu?
    Oczywiście może to nie znaczy musi!

    poz
    Waldek

  • 16. Data: 2011-02-02 13:17:54
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    >Wystarczy poprosić i powiedzieć, ze masz dzieci z tyłu.

    Prosić można o wszystko a wiedzieć jakie się ma prawa to druga rzecz.
    Poz
    Waldek