  • 11. Data: 2009-10-18 18:09:23
    Temat: Re: Zastawiony przejazd droga prywatna
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 23:13:54 +0200, Michal Gut napisał(a):

    > zaiks moim zdaniem powinni ujebac przy samej dupie - zrobic porzadne prawo
    > uwzgledniajace prawa autorow i ich klientow a nie prawo robiace z ludzi
    > przestepcow.

    A niby obecne prawo nie uwzględnia? Z ludzi którzy puszczają publicznie
    muzykę choć nie mają do tego prawa "zrobiono" przestępców?

    > Albo tantiemy za pszczanie muzyki w sklepie z RADIA!!! toz to
    > debilizm

    Ktoś sobie robi przyjemną atmosferę dla klientów korzystając
    z czyjejś pracy i nie musi odpalać działki? Fajnie - byłoby
    idealne prawo mające w d** prawa autorów... tylko nie wiem
    jak się to ma do tego co pisałeś wcześniej...

    Henry

  • 12. Data: 2009-10-19 13:20:30
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > A niby obecne prawo nie uwzględnia? Z ludzi którzy puszczają publicznie
    > muzykę choć nie mają do tego prawa "zrobiono" przestępców?

    Czy mozna sprywatyzowac wode, tak, ze zbieranie deszczowki to kradziez?

> [...]
    > idealne prawo mające w d** prawa autorów... tylko nie wiem
    > jak się to ma do tego co pisałeś wcześniej...

    To dlaczego mam placic za reklamy w radio w moim sklepie?
    Czy radio za reklamy juz nie dostaje kasy ktra to daje artystom czy komu tam
    za to, ze puszcza ich muzyke?
    Dlaczego ja mam pokrywac komus emisje reklam jak to nie moje reklamy a nawet
    to moja konkurencja.

  • 13. Data: 2009-10-19 18:52:51
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    pmlb wypowiedzial dokladnie to co mam do powiedzenia

    co innego puszczanie muzy z cd a co innego z radia gdzie jest poobcinana
    muzyka (poczatek i koniec) + reklamy.
    za muzyke z CD ok - odprowadzic tantiemy
    za radio - zostaly odprowadzone

    co do przestepcow z ludzi: otoz tak. Niekomercyjna impreza jaka jest np
    studniowka musi miec oplacony zaiks, zabawa sylwestrowa tez, spiewasz sobie
    w barze? tez....
    to przegiecie

  • 14. Data: 2009-10-19 19:12:51
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Michał Gut" napisal:
    > co do przestepcow z ludzi: otoz tak. Niekomercyjna impreza jaka jest np
    > studniowka musi miec oplacony zaiks, zabawa sylwestrowa tez, spiewasz sobie

    Ehm, w stylu Gotfryda: sprzecznosc wykryta!

    Niekomercyjnosc to kwestia twojej kalkulacji przychodow i kosztow.
    Czy z tytulu niekomercyjnosci studniowki domagasz sie od cateringu,
    zeby wyzerke darmo przywiezli?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek