  • 1. Data: 2005-07-14 19:48:08
    Temat: Zasiłek przedemerytalny - Pomocy!
    Od: "asix" <a...@n...pl>

    Witam!
    Wlasnie prowadze z moja mama pewien spor... chodzi o to ze moja mama ma 53
    lata i jest na rencie...ma 34 lata pracy w tym czesc w rolnictwie, pytanie
    jest takie:
    czy nalezy jej sie zasilek przedemertalny lub swiadczenie przedemerytalne
    jesli by skonczyla pobierac rente...
    Prosze o pomoc w rozwiazaniou tej kwestii...

    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2005-07-14 20:28:04
    Temat: Re: Zasiłek przedemerytalny - Pomocy!
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "asix" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jesli by skonczyla pobierac rente...
    > Prosze o pomoc w rozwiazaniou tej kwestii...

    Ani jedno ani drugie. Zasiłków przedemerytalnych już nie ma. A świadczenie
    tylko wówczas, gdy jest upadłość firmy i dla kobiet w wieku 56 lat.
    Po rencie może być tzdaje się tylko zwykły zasiłek przez 1 rok.