  • 1. Data: 2004-09-09 18:07:15
    Temat: Zasady ponoszenia kosztow postepowania cywilnego
    Od: "Magda G." <m...@g...pl>

    Czesc jestem tu po raz pierwszy i za bardzo nie znam sie na Internecie i
    jego mozliwosciach.
    Poszukuje informacji na temat obowiazku zwrotu kosztow procesowych przez
    strone przegrana w procesie. Zalezy mi na znalezieniu artykulow, ktore
    poruszalyby kwestie celowosci i obowiazku takiego zwrotu. Przeszukiwalam
    zbiory archiwum w "Panstwie i Prawie" ale bezskutecznie, moze poprostu nie
    umiem ;>
    Probowalam znalezc inforamcje w archiwum grupy, ale nie bylo tam tego czego
    szukam. Moze ktos sie wczesniej zajmowal tym teoretycznym problemem?

    Dziekuje za wszelka pomoc.