eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" › Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
  • Data: 2009-02-23 11:35:55
    Temat: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam



    Zamówilem internetowo pewna nie tania rzecz w pewnym sklepie
    (import/dystrybucja). Rzecz ta nie do konca spelnia moje oczekiwania a z
    tego, co sie orientuje zamawiajac przez internet przysluguje mi prawo zwrotu
    do 10 dni od otrzymania paczki bez podania nawet przyczyny. I tutaj pojawia
    sie taka odpowiedz z w/w sklepu: "Odnosnie zwrotu niestety nie przewidujemy
    takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z tzw. "koszykiem".". Nie
    dostalem równiez paragonu zakupu. Kto ma tutaj racje ja czy sprzedawca? Co
    radzicie mi Panstwo zrobic w takim przypadku?

    Z góry dziekuje i pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1