  • 1. Data: 2006-02-28 19:50:18
    Temat: Zamieszkanie we współwłasności - jak się udowadnia ?
    Od: i...@w...pl

    Jak mam udowodnić fakt mojego zamieszkania we współwłasności (
    spadek ) ? Mieszkam - bo mam klucze , są tam moje rzeczy itp. Czy to
    wystarczy dla urzędników ? Chcę się zameldować oczywiście , nie
    posiadam innej nieruchomości .

  • 2. Data: 2006-03-02 15:13:28
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    i...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > spadek ) ? Mieszkam - bo mam klucze , są tam moje rzeczy itp. Czy to
    > wystarczy dla urzędników ? Chcę się zameldować oczywiście , nie

    hm... co to znaczy 'zamieszkanie we wspolwlasnosci' ?
    jesli chcesz sie zameldowac, to przychodizsz z kims kto ma tytul prawny
    do lokalu, (mozesz przyjsc ze soba) i mowisz, ze chcesz sie
    zameldowac... aha i wez ten tytul prawny ze soba
    sg