    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaliczka na odległość + umowa
    Date: Thu, 16 Apr 2009 04:26:53 -0700 (PDT)

    Witam!

    Chciałbym kupić coś od osoby mieszkającej
    na drugim końcu Polski. Najpierw przelewałbym zaliczkę,
    a za jakiś czas resztę. Czy jest możliwość zawarcia
    umowy na odległość (tzn. nie będę się widział z człowiekiem
    osobiście) tak aby obie strony były zadowolone?

    Szperam za takim tematem ale chyba nie za dobrze zadaję
    pytania bo nic nie mogę konkretnego znaleźć.

    Mam zaufanie do człowieka, ale że kwota nie jest mała,
    chciałbym mieć na to jakiś papierek...

    Poratujecie?

    Pzdr.
    L.