  • Data: 2005-09-28 19:19:56
    Temat: Zaliczenia na uczelni
    Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy istnieje jakaś podstawa prawna, na mocy której mógłbym domagać się
    zaliczenia mi przedmiotu na podstawie listy obecności przy braku wpisów w
    indeksie? Będąc studentem pewnego kierunku na uczelni uczęszczałem na
    przedmiot nie wymagany na tym kierunku studiów, ale uczęszczając nań robiłem
    przysługę uczelni - jest dokumentacja mojej pracy, są listy obecności na
    zajęciach. Później zacząłem studiować inny kierunek na tej samej uczelni, na
    którym ów przedmiot był wymagany. Średnio mi się widzi powtarzanie ośmiu
    semestrów - stąd moje pytanie. Przedmiot o którym mowa obowiązuje właśnie
    przez cztery lata studiów.