    From: Placente <Placente@.wytnij.to.o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaleglosci bylego pracodawcy
    Date: Thu, 19 Aug 2004 12:56:26 +0200

    Witam
    Mam pewien problem i prosilbym o opinie.
    Rozwiazalem stosunek pracy za porozumieniem stron z moim pracodawca
    (spolka akcyjna). Jednoczesnie zgodzilem sie dokonczyc kontrakt
    otrzymujac zapewnienie na pismie od dyrektora dzialu o wyplaceniu premii
    z tytulu realizacji kontraktu juz po rozwiazaniu stosunku pracy. Obec
    nie probujac otrzymac te pieniadze otrzymalem odpowiedz od v-ce prezesa
    o "dniu wreczenia Panu prze Dyr pisma w sprawie premii zarząd Spólki nie
    dokonał przyznania ich Panu dlatego uwazam iz nie było podstaw
    formalnych do wreczenia Panu pisma o takiej treści." Pismo ktore
    otrzymalem jest nastepujacej tresci "Spolka ... zobowiazuje sie do
    wyplacenia zaleglych premii w wysokosci ...".
    Nie wiem teraz jakie mi przysluguja prawa skoro v-ce prezes spolki
    udziela mi takiej informacji i czy moge scigac ze stopy prywatnej czy
    przez sad pracy mojego przelozonego czy spolke.
    Dzieki za wszelakie porady
    Jacek