  • Data: 2010-04-14 06:11:17
    Temat: Zalanie najemca/wynajmujący po raz n-ty.
    Od: Stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Znalazłem dużo postów w sprawach takich jak moja, ale nie znalazłem
    rzeczowej i jednoznacznej odpowiedzi.

    Wynajmuję pomieszczenie na sklep (jestem najemcą). W nocy pękł wężyk
    doprowadzający wodę do spłuczki i nastąpiło zalanie mojego sklepu, sąsiada
    z boku i na dole.

    Sąsiad z dołu domaga się pokrycia kosztów remontu.
    Kto jest zobowiązany pokryć te koszty?

    Wężyk założył wynajmujący. Wynakmuję lokal od 26 miesięcy.

    Stefan