-
1. Data: 2007-07-11 10:46:24
Temat: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>
Witam
Szukając okazji cenowej grzebałem w sieciowych sklepach i znalazłem w
sklepie internetowym acris.pl kartę pamięci SanDiska 16GB, dokładnie
taką: http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=20344
Tyle, że w momencie zamówienia cena wynosiła 760 złotych.
Przeszedłem cały proces: zarejestrowałem się, zamówiłem i
potwierdziłem otrzymane zamówienie. Zostało one przyjęte do realizacji
jako ZAMÓWIENIE NR 32671.
Wybrałem odbiór osobisty (sklep ma siedzibę w Łodzi), płatność
gotówką.
To było 3 lipca.
Już 6 lipca dostałem emaila:
>Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
>Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
>towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
>Zamówienie zostanie anulowane.
Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?
Jak to wygląda od strony prawnej?
regards
patalashka Mc R
PS.
FUT warning
--
makaraj(at)tlen.pl.gov (the best .gov is no .gov)
Wojna jest matką wszechrzeczy
Heraklit
-
2. Data: 2007-07-11 10:50:32
Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Od: conik <c...@i...pl>
>> Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
>> Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
>> towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
>> Zamówienie zostanie anulowane.
napisz co za sklep tak robi
-
3. Data: 2007-07-11 10:54:38
Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Od: Sebcio <s...@n...com>
conik pisze:
> napisz co za sklep tak robi
Po co ma pisać jak Ty i tak nie czytasz:
> Szukając okazji cenowej grzebałem w sieciowych sklepach i znalazłem w
> sklepie internetowym acris.pl kartę pamięci SanDiska 16GB, dokładnie
> taką: http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=20344
--
Pozdrawiam,
Sebcio
-
4. Data: 2007-07-11 10:55:46
Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
>> Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
>> Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
>> towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
>> Zamówienie zostanie anulowane.
>
> Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?
Znaczy jak nie odpuscic to co chcesz zrobic? ;)
q
-
5. Data: 2007-07-11 11:35:00
Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Od: Schwester <j...@c...com>
Andrzej J. Makarczuk pisze:
> Witam
>
> Szukając okazji cenowej grzebałem w sieciowych sklepach i znalazłem w
> sklepie internetowym acris.pl kartę pamięci SanDiska 16GB, dokładnie
> taką: http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=20344
>
> Tyle, że w momencie zamówienia cena wynosiła 760 złotych.
>
> Przeszedłem cały proces: zarejestrowałem się, zamówiłem i
> potwierdziłem otrzymane zamówienie. Zostało one przyjęte do realizacji
> jako ZAMÓWIENIE NR 32671.
> Wybrałem odbiór osobisty (sklep ma siedzibę w Łodzi), płatność
> gotówką.
> To było 3 lipca.
> Już 6 lipca dostałem emaila:
>
>> Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
>> Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
>> towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
>> Zamówienie zostanie anulowane.
>
> Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?
> Jak to wygląda od strony prawnej?
>
>
> regards
> patalashka Mc R
> PS.
> FUT warning
A co było na ten temat w regulaminie sklepu?
-
6. Data: 2007-07-11 11:41:25
Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>
Schwester <j...@c...com> w <f72fl3$ach$1@nemesis.news.tpi.pl>:
>A co było na ten temat w regulaminie sklepu?
Regulamin jest tu:
http://www.acris.pl/jak_kupowac.jsp
Z jednej strony "ceną wiążącą jest cena wskazana":
[...]
3.
Ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają podatek od towarów
i usług według stawki określonej odrębnymi przepisami. Ceną wiążącą
dla Kupującego i sklepu internetowego Acris.pl jest cena wskazana na
stronie internetowej w momencie złożenia zamówienia na dany towar
przez Kupującego
Z drugiej strony "nie stanowią oferty":
[...]
13.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Acris.pl
nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając
zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach
sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w
opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje
podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście
przewozowym przesyłki lub w siedzibie firm.
Tak więc nie wiem.
Gdyby towaru brakło to bym przebolał.
Ale towar jest, ten sam, tylko cena inna.
regards
patalashka Mc R
--
makaraj(at)tlen.pl.gov (the best .gov is no .gov)
Moral victories don't count.
-
7. Data: 2007-07-11 11:46:19
Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>
Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> w
<f72d0p$1hg$1@atlantis.news.tpi.pl>:
>> Walczyć dalej czy sobie odpuścić, jak myślicie?
>Znaczy jak nie odpuscic to co chcesz zrobic? ;)
Jak to co?
Walczyć ;-)
regards
patalashka Mc R
--
makaraj(at)tlen.pl.gov (the best .gov is no .gov)
Wojna jest matką wszechrzeczy
Heraklit
-
8. Data: 2007-07-11 11:58:20
Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Od: "tompac [TK]" <t...@g...com>
Wybrac sie na spacer i ochlodzic glowke.
---------
www.klubkm.pl/forum
-
9. Data: 2007-07-11 12:40:28
Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>
>> Dziękujemy za kontakt z naszym sklepem.
>> Z przykrościa stwierdzamy iż zamówiony przez Pan (a/ią)
>> towar chwilowo nie jest dostepny u dystrybutora.
>> Zamówienie zostanie anulowane.
w koncu potwierdzili ci zamowienie.
Ciekaw jestem jakim cudem do dystrybutora tak szybko dotarl i do sklepu.
To juz ich problem z aktualizacja zasobow sklepu na stronie.
Moim zdaniem obowiazuje cie cena jaka byla na potwierdzeniu zamowienia.
Nie moga poprostu tak sobie anulowac zamowienia. Bo towaru nie ma u
dystrybutora!
to znaczy ze sprzedaja cos czego fizycznie nie posiadaja. A jesli tego nie
posiadaja to musza sie liczyc ze zmianami cen u dystrybutora.
hmmm ja bym uderzyl do UOKiK
Pozdrawiam
--
Steel
-
10. Data: 2007-07-11 12:41:35
Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym i anulowanie zamówienia.
Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
Dnia Wed, 11 Jul 2007 04:58:20 -0700, tompac [TK] napisał(a):
> Wybrac sie na spacer i ochlodzic glowke.
A potem znaleźć jakieś strony z opiniami o sklepach i ich obsmarować.
Te braki towarów są wkurzające - dobrze jak jeszcze zareagują
szybko i można zrobić nowe zamówienie lub zamowić towar w innym sklepie.
Ale po 3 dniach to przesada - ktoś spieszący się przed urlopem może
się wkurzyć.
Pozdrawiam,
Henry