  • 11. Data: 2006-01-04 14:22:06
    Temat: Re: Zakupy + konsekwencje
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    news:43bbd341$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości

    > Ale dlaczego nazywasz to skurwysynstwem?? Jesli sie w sklepie targujesz to
    > tez uwazasz to za cos zlego??

    nie, sk ..o bedzie dokladnie wtedy gdy pytajacy nie pojdzie i nie powie ze
    oszukal go (nieumyslnie) .
    To mniejwiecej tak jak w przypadku gdy Ci pani kasjerka zamiast 100 zl wyda
    400 a Ty zamiast zwrocic
    i nierazac jej na klopoty schowasz to do kieszeni i odejdziesz zadowolony bo
    wkoncu "po odejsciu od kasy reklamacji nie uwzglednia sie" ..

    > Jesli sprzedawca taka kwote przyjal, to juz naprawde jest jego a nie nasz
    > problem - pamietaj kto tu jest klientem a kto sprzedajacym

    przyjal bo zostal wprowadzony w blad

  • 12. Data: 2006-01-04 14:25:16
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Kasia Radecka" <k...@z...org> napisał w wiadomości

    > Wlasnie dlatego mi jest szkoda goscia...Ale juz za pozno bo 150 nie
    > doplace...

    To czegos tu nie rozumiem. A moze celowo go w blad wprowadzilas??

    Jacek

  • 13. Data: 2006-01-04 14:26:33
    Od: Kasia Radecka <k...@z...org>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Oszust.

    Konto zony...

  • 14. Data: 2006-01-04 14:28:16
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dpglmj$ecm$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > i nierazac jej na klopoty schowasz to do kieszeni i odejdziesz zadowolony
    > bo wkoncu "po odejsciu od kasy reklamacji nie uwzglednia sie" ..

    Ja Cie rozumiem, w takim wypadku kase oczywiscie bym oddal, lub zwrocil
    uwage.
    I owszem masz troche racji, ale tu nie ma mowy o skurwysynswie (choc po
    przeczytaniu reszty odpowiedzi autora watku powoli zmieniam zdanie) bo
    wszystko nastapilo nieswiadomie i obowiazkiem sprzedawcy bylo sprawdzenie
    ceny i tyle

    > przyjal bo zostal wprowadzony w blad

    Niee, o wprowadzeniu w blad mozemy mowic wtedy kiedy zostalo to zrobione
    celowo. W tym wypadku klient byl przekonany ze cena jaka podaje jest
    prawdziwa, wiec oboje byli w bledzie. Obowiazkiem sprzedawcy bylo
    sprawdzenie czy podana cena jest rzeczywiscie cena prawidlowa.

    I w tym wypadku jest roznica pomiedzy wydaniem zbyt duzej reszty, i gdy to
    widzimy i swiadomie nie zwracamy uwagi aby uzyskac korzysc a opisana
    sytuacja gdzie klient po prostu jest pewny ze podana cena jest cena
    prawidlowa.

    Jacek

  • 15. Data: 2006-01-04 14:30:04
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > nie, sk ..o bedzie dokladnie wtedy gdy pytajacy nie pojdzie i nie powie
    > ze oszukal go (nieumyslnie) .

    Nie ma oszustwa nieumyslnego

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 16. Data: 2006-01-04 14:30:45
    Od: Kasia Radecka <k...@z...org>

    castrol napisał(a):

    > To czegos tu nie rozumiem. A moze celowo go w blad wprowadzilas??

    Zauwazylem moja pomylce dopiero w domu. Dlatego mam teraz wyrzuty
    sumienia - moze jednoczesnie czegos ten sprzedawca sie nauczy tzn.
    weryfikowanie slowa klienta.

  • 17. Data: 2006-01-04 14:33:59
    Od: Kasia Radecka <k...@z...org>

    Michał Wilk napisał(a):

    > Nie ma oszustwa nieumyslnego

    W moim przypadku to nie bylo oszustwo tylko bardziej niewiedza (brak
    znajomosci ceny towaru w danym sklepie).

  • 18. Data: 2006-01-04 14:34:21
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    > IMO nie, mozna przyjac ze taka cene nawet wytargowales - masz do tego
    > prawo - sprzedawca przyjal twoja oferte i zawarliscie umowe
    Po prostu sprzedawca zaplaci za swoja wiare ze ludzie podaja cene z ich
    cennika internetowego a nie z innego.

  • 19. Data: 2006-01-04 14:38:07
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Dzis rano pojechalem zakupc pralke do sklepu sieci AVANS.

    Jaka pralka? Jeśli to Candy to natychmiast im ją oddaj i jeszcze dopłać, żeby
    chcieli przyjąć :)

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 20. Data: 2006-01-04 14:39:12
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu sprzedawca zaplaci za swoja wiare ze ludzie podaja cene z ich
    > cennika internetowego a nie z innego.

    Wiesz, ja tez sie pare razy w zyciu nacialem, np przyjmujac rezte i nie
    przeliczajac jej, potem okazywalo sie ze zostalen naciety. Czlowiek jest
    istota glupia i uczy sie na wlasnych bledach.

    Jacek