  • 1. Data: 2006-07-19 11:16:39
    Temat: Dom Studenta - budynek niemieszkalny?
    Od: w...@o...pl

    Dom Studenta wedlug prawa budowlanego jest budynkiem zamieszkania
    zbiorowego, ale czy jest budynkiem niemieszkalnym? Moze ktos wie?

  • 2. Data: 2006-07-20 08:55:00
    Temat: Re: Dom Studenta - budynek niemieszkalny?
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Uzytkownik <w...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > Dom Studenta wedlug prawa budowlanego jest budynkiem zamieszkania
    > zbiorowego, ale czy jest budynkiem niemieszkalnym? Moze ktos wie?

    Jest a dlaczego ma nie byc ?
    Mieszkaja w nim ludzie to i jest mieszkalny.

  • 3. Data: 2006-07-20 09:59:50
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    wg warunkow technicznych jakim powinny odpowiadac budynki jest to byd.
    zamieszkania zbiorowego
    aktualne warunki za wazne od 2002 roku (z pozniejszymi zmianami oczywiscie).
    nie pamietam jak przepisy budynek taki klasyfikowaly wczesniej

  • 4. Data: 2006-07-22 18:39:16
    Od: w...@o...pl

    zmarekz napisał(a):
    > Uzytkownik <w...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > Jest a dlaczego ma nie byc ?
    > Mieszkaja w nim ludzie to i jest mieszkalny.

    Chodzi mi o opinie z pkt widzenia prawa.