  • 1. Data: 2008-11-16 10:07:19
    Temat: Zakup przez internet od osoby prywatnej
    Od: "VVV" <V...@s...pl>

    Mam mały problem otóż zakupiłem telefon od osoby prywatnej przez internet.
    Nie przez serwis aukcyjny, po prostu umówiliśmy się na kwote, sposób wysyłki
    itd.
    Telefon został dostarczony tylko nie ma gwarnacji która miała być, a
    sprzedawca się nie odzywa.
    Co mogę z tym fantem zrobić, żeby albo odzyskać pieniądze albo dostać
    gwarancję.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-16 13:57:03
    Temat: Re: Zakup przez internet od osoby prywatnej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "VVV" <V...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Mam mały problem otóż zakupiłem telefon od osoby prywatnej przez
    > Internet. Nie przez serwis aukcyjny, po prostu umówiliśmy się na kwotę,
    > sposób wysyłki itd.
    > Telefon został dostarczony tylko nie ma gwarancji która miała być, a
    > sprzedawca się nie odzywa.
    > Co mogę z tym fantem zrobić, żeby albo odzyskać pieniądze albo dostać
    > gwarancję.

    A jakim dowodem dysponujesz na to, ze miała być gwarancja?