eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup przez internet i zwrot towaru › Zakup przez internet i zwrot towaru
  • Data: 2004-01-26 07:09:53
    Temat: Zakup przez internet i zwrot towaru
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie

    Mam pytanie dotyczace zakupu przez internet - konkretnie lodowki.

    Lodowka dotarla do mnie w opakowaniu nie budzacym zastrzezen (dopiero
    pozniej dowiedzialem sie, ze opakowanie powinno chronic takze spod
    urzadzenia - zwlaszcza kolka).
    Po wymyciu i "odstaniu" urzadzenia okazalo sie, ze niestety, ale jest dosc
    mocno uszkodzona dolna "niewymienialna" listwa. W odpowiednim czasie - czyli
    12 godzin po dostawie (zmiescilem sie w 10 dniach) poinformowalem sprzedawce
    o uszkodzeniu zadajac wymiany sprzetu na nieuszkodzony. Stanowisko
    sprzedawcy jest nastepujace:
    > Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. (Dz.U. z dn. 31 marca 2000r.)
    > Rozdział 1 Art.2 Pkt. 1 ma Pan prawo jako klient odstąpić od umowy kupna w
    > ciągu 10 dni ale pod jednym warunkiem i o tym mówi Pkt.3 tego samego
    > Art.2(rozdział 1) "to co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
    > niezmienionym", co oznacza, że klient nie może używać produktu, który ma
    > zamiar zwrócić.
    > Oświadczam, że nie przyjmę przesyłki jeśli mimo mojego oświadczenia Pan ją
    > wyśle do mojego sklepu.

    Pytanie - co radzicie zrobic w takiej sytuacji?

    Pozdro

    Maseł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1