  • 1. Data: 2006-03-03 08:34:32
    Temat: Zakup nieruchomosci, kredyt, hipoteka i wspolwlasciciele
    Od: Jacol <j...@g...pl>

    Witam Grupowiczow,

    chcialem prosic Was o porade, jak rozwiazac klopotliwa dla mnie sytuacje:

    wraz z zaprzyjaznionym malzenstwem wpadlismy na pomysl, by zamiast
    wynajmowac 2 oddzielne mieszkania - zakupic wspolnie dom dwurodzinny.
    Znalezlismy odpowiednia posesje i rozpoczelismy starania o przyznanie
    kredytu hipotecznego, w trakcie ktorych okazalo sie, ze z punktu
    widzanie banku - nie posiadam zdolnosci kredytowej. Owa zdolnosc
    natomiast posiada zaprzyjaznione malzenstwo. Bank udzieli im kredytu,
    ale tylko im. Z pominieciem mojej skromnej osoby. Kredyt planujemy
    splacac wspolnie, po polowie. I wszystko pieknie i zgodnie z naszymi
    planami, poza 'drobnym' szczegolem - nie mamy pojecia, jak sprawic,
    zebym stal sie jednym wspolwlascicieli tego domu :(

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie, rady lub podpowiedz, gdzie szukac
    rozwiazania.

    --
    pozdrawiam,
    Jacol & T695 & SN41A

  • 2. Data: 2006-03-03 09:29:36
    Od: "JarekM" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    wspolwlascicieli tego domu :(

    > Z gory dziekuje za wszelkie sugestie, rady lub podpowiedz, gdzie szukac
    > rozwiazania.

    Nikt zdrowy na ciele i umysle
    nie bedzie polegal w takich sprawach na opiniach
    tutaj wypowiadanych.

    W twojej sprawie potrzebny jest trzezwy notariusz,
    który zaproponuje bezpieczne dla obu waszych rodzin
    rozwiazanie. Mozliwosci sa przerózne
    ale to zalezy juz od szczególnych uwarunkowan
    o których nic nie wiemy.
    Kierunek juz masz - powtarzam: trzezwy
    notariusz - tacy tez sie zdazaja, malo ich ale
    warto poszukac.

    madrala

  • 3. Data: 2006-03-03 21:40:03
    Od: Jacol <j...@g...pl>

    Użytkownik JarekM napisał:

    > Kierunek juz masz - powtarzam: trzezwy
    > notariusz - tacy tez sie zdazaja, malo ich ale
    > warto poszukac.

    O, to jest juz cos. Pytalem prawnikow, ale mnie splawiali.
    Dzieki.

    --
    pozdrawiam,
    Jacol & T695 & SN41A