-
1. Data: 2009-04-15 07:47:43
Temat: Zakup na fakturę/firmę a naprawa sprzętu.
Od: "Grzegorz W." <g...@w...ru>
Witam i proszę o radę.
Kupiłem u polskiego dystrybutora sprzęt gastronomiczny (ekspres do kawy)
na fakturę z 24 miesięczną pisemną gwarancją. Sprzęt uległ uszkodzeniu
na skutek błędów w obsłudze - spowodowanych błędem w instrukcji obsługi,
nawiasem mówiąc angielskojęzycznej. Sprzęt dostarczono do serwisu, gdzie
od ponad 2 miesięcy trwa naprawa, która odbywa się wyjątkowo opieszale.
Części z fabryki wysyłane są na błędny adres, potem zwykłą pocztą itd..
Sprzęt został zakupiony na firmę do celów wewnętrznych (zaplecze
kuchenne w biurze). Sposób załatwienia sprawy został zasugerowany przez
dystrybutora (naprawa gwarancyjna) ale z naszej strony nie było
zgłoszenia pt reklamacja tylko informacja mailem o awarii. Od zakupu
sprzętu do chwili zgłoszenia awarii upłynęło 10 m-cy, obecnie już ponad
12. Cała korespondencja jest w formie pisemnej (maile).
Proszę o radę na co powołać się i jak zmusić dystrybutora do szybszych
ruchów, względnie wymiany sprzętu na nowy?
GW
-
2. Data: 2009-04-15 17:24:41
Temat: Re: Zakup na fakturę/firmę a naprawa sprzętu.
Od: Johnson <j...@n...pl>
Grzegorz W. pisze:
> Proszę o radę na co powołać się i jak zmusić dystrybutora do szybszych
> ruchów, względnie wymiany sprzętu na nowy?
>
Przeczytać dokładnie gwarancje i podjąć odpowiednie kroki.
--
@2009 Johnson
Audiatur et altera pars