  • Data: 2004-11-10 17:28:29
    Temat: Zakup mieszkania z przetargu , problem z aktem własności.
    Od: "Asienka" <A...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otóż wczoraj wygrałam przetarg na mieszkanie, którego właścicielem jest
    skarb państwa, mieszkanie kupuje na spółkę z moim narzeczonym, płacimy po
    50% wartości, pojawił się problem z aktem notarialnym otóż przelew na wadium
    puściliśmy z konta mojego narzeczonego i pan przewodniczący komisji
    przetargowej powiedział ze niestety właścicielem będzie ten, który przelał
    pieniądze na wadium, Pytanie jest takie jak zrobić żebyśmy razem byli
    właścicielami tego mieszkania, defakto płacimy po 50% wartości.

    P.S
    W życiu różnie bywa

    Pozdrawiam
    Asieńka