  • 681. Data: 2024-05-04 20:36:40
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 19:52, Shrek pisze:

    > Ale jego funkcjonariusz. Na prawdę nie miałbyś problemu gdyby twoi
    > koledzy zaczęli chodzić do pracy i obsługiwać klientów w barwach
    > lokalnych kiboli? Przecież to nie klub będzie siedział na kulsonariace:P

    Jak Ty mało wiesz o życiu :-)

    > Ale ten chyba nie funkyjny kościoła?

    Nie, choć krzyżem złego z innego pacjenta wyganiał akurat. Ale jakie to
    ma znaczenie? Jeśli powiedzmy 5% społeczeństwa, to idioci, to nie widzę
    powodu, by te 5% nie rozkładało się na całą populację. Oczywiście po
    zidentyfikowaniu pasowałoby się pozbyć takiego z formacji / kościoła
    itd., ale do tego czasu będzie.

    > No widzisz, a ten nie ma z tym problemu żeby tak publicznie
    > stwierdzić... Teraz rozumiesz w czym polega problem?

    Musiałbym znać materiał źródłowy. Bo jeśli powiedział to w tym
    kontekście, ze uważa, ze nie powinno się mówić, to już jego sprawa.
    niezbyt mądrze moim zdaniem, tym nie mniej może mieć taki pogląd.
    Natomiast jeśli z wypowiedzi wynika, ze nawołuje do nieposłuszeństwu
    ustawy, to jest to wykroczenie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 682. Data: 2024-05-04 20:39:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > No widzisz, a ten nie ma z tym problemu żeby tak publicznie
    > stwierdzić... Teraz rozumiesz w czym polega problem?

    Miałby problem, gdy powiedział, że ja nie mogę zrobić aborcji, ale
    kolega pokój obok chętnie zrobi.

    Robert

  • 683. Data: 2024-05-04 21:29:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak Ty mało wiesz o życiu :-)

    Cóż za silny argument:P

> [...]
    > powodu, by te 5% nie rozkładało się na całą populację. Oczywiście po
    > zidentyfikowaniu pasowałoby się pozbyć takiego z formacji / kościoła

    Takie to ma znaczenie, że się tu doktryny rozchodzą. A babka w pracy
    gdzie powinna się kierować doktryną medyczną nosi symbole przynaleności
    do tej przeciwnej.

    > Musiałbym znać materiał źródłowy.

    Było w tym wątku. Jak chcesz to uwierz na słowo, jak nie to jutro ci znajdę.

    > Bo jeśli powiedział to w tym
    > kontekście, ze uważa, ze nie powinno się mówić, to już jego sprawa.

    Tak średnio jego właśne, bo jest lekarzem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 684. Data: 2024-05-04 21:32:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Miałby problem, gdy powiedział, że ja nie mogę zrobić aborcji, ale
    > kolega pokój obok chętnie zrobi.

    On kurwa uważa że powinno się ukrywać wyniki badań przed pacjentami bp
    może to prowadzić do rozwiązań nie po jego myśli. I jest lekarzem i
    zakonnikiem. Jakoś nie znalazłem dementi kościola.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 685. Data: 2024-05-04 21:37:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 21:29, Shrek pisze:

    > Takie to ma znaczenie, że się tu doktryny rozchodzą. A babka w pracy
    > gdzie powinna się kierować doktryną medyczną nosi symbole przynaleności
    > do tej przeciwnej.

    To znaczy Kościół Katolicki każe zabijać kogoś, a lekarz ma ratować? Czy
    o co Ci chodzi?

    > Było w tym wątku. Jak chcesz to uwierz na słowo, jak nie to jutro ci
    > znajdę.

    To znajdź proszę. Ten wątek jest strasznie rozbudowany. Nawet na pewien
    czas się z niego wyłączyłem, bo już straszne brednie niektóre osoby pisały.

    > Tak średnio jego właśne, bo jest lekarzem.

    Ale może mieć inne zdanie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 686. Data: 2024-05-04 21:46:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To znaczy Kościół Katolicki każe zabijać kogoś, a lekarz ma ratować? Czy
    > o co Ci chodzi?

    Nudne się to robi... KK widzi w chorobach psychicznych opętania albo
    objawienia. Może nie zawsze ale mu się zdarza. O badaniach prenatalnych
    antykoncepcji nei wspominając o aborcji miałeś w innym podwątku - jednym
    zdaniem taki katolicki ginekolog ogarnia wszsytko z tym że bez
    antylkoncepcji i prowadzenia ciąży jak coś pójdzie nie tak:P

    > To znajdź proszę. Ten wątek jest strasznie rozbudowany. Nawet na pewien
    > czas się z niego wyłączyłem, bo już straszne brednie niektóre osoby pisały.

    Jutro - dziś piwko;)

    > Ale może mieć inne zdanie.

    Wysłałbyś żonę do położnika który jak badania wykażą ciężką wadę płodu
    ukryje przed wami wyniki? Widzisz teraz problem, czy dalej twierdzisz że
    problemu nie ma bo on sobie tak uważa?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 687. Data: 2024-05-04 22:12:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 21:46, Shrek pisze:

    > Jutro - dziś piwko;)

    Dobra:

    Z grubsza masz odpowiedź tu"

    https://szansaspotkania.pl/ocena-moralna-badan-prena
    talnych/

    Zostawiajac mięsko:

    "Jeśli rodzice deklarują stanowczą wolę przerwania ciąży, tracą tym
    samym prawo do poznania prawdy o stanie zdrowia dziecka. Lekarzowi
    natomiast _nie_wolno_przekazać_rodzicom_informacji_o_zdrowiu_d
    ziecka_,
    gdy wie, że następstwem tego będzie aborcja. W sytuacji odwrotnej, gdy
    to porada lekarza skutecznie doprowadziła do aborcji, staje się on
    formalnym współsprawcą zbrodni.14(...)"

    Podpisane przez nomen omen lekarza kapłana. (co do kapłana jest napisane
    że obecnego, więc może nie jest już lekarzem). Przecież ten kolo wprost
    nawołuje do ukrycia wyników badań przed rodzicami - głowy nie dam, ale
    zakladam że są na to paragrafy.

    Zastanawia mnie tylko dlaczego jako (zakładam że) katolik tak usilnie
    starasz się napisać że oni nie mówią tego co mówią. Przecież wiesz że
    mnie nie przekonasz, bo wygrzebię coś takiego jak powyżej (co zresztą
    żadnym wyzwaniem nie było). Ba, raczej nikt nie zmienił pogladów na ten
    temat pod wpływem dyskusji na usenecie, więc nikogo nie przekonasz.
    Siebie chcesz oszukać że kościół jest za diagnostyką prenatalną w
    zakresie uszkodzeń płodu, które mogą prowadzić do przerwania ciąży?

    To co w cudzysłowie to oryginał, dwa ostatnie akapity to mój komentarz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 688. Data: 2024-05-04 22:13:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.05.2024 o 21:32, Shrek pisze:

    > On kurwa uważa że powinno się ukrywać wyniki badań przed pacjentami bp
    > może to prowadzić do rozwiązań nie po jego myśli. I jest lekarzem i
    > zakonnikiem. Jakoś nie znalazłem dementi kościola.

    Popatrzmy na ustawę.
    https://lexlege.pl/ustawa-o-zawodach-lekarza-i-lekar
    za-dentysty/art-39/

    Może powstrzymać się o świadczeń medycznych. Czym jest niepoinformowanie
    o wynikach badania, chyba powstrzymaniem się od świadczenia medycznego.
    Ale powinien odnotować to w papierach.
    Gdzie jest zapis o tym, że musi wskazać innego lekarza, placówkę? W
    rozporządzeniu?

    Robert

  • 689. Data: 2024-05-04 22:16:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    >
    > Może powstrzymać się o świadczeń medycznych. Czym jest niepoinformowanie
    > o wynikach badania, chyba powstrzymaniem się od świadczenia medycznego.

    Chyba nie bardzo...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 690. Data: 2024-05-04 22:18:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > zdaniem taki katolicki ginekolog ogarnia wszsytko z tym że bez
    > antylkoncepcji i prowadzenia ciąży jak coś pójdzie nie tak:P

    Ale to Kościół widzi, a nie ksiądz.

    > Wysłałbyś żonę do położnika który jak badania wykażą ciężką wadę płodu
    > ukryje przed wami wyniki? Widzisz teraz problem, czy dalej twierdzisz że
    > problemu nie ma bo on sobie tak uważa?

    Pewnie nie, ale równe dobrze mógłby ją zabić albo okaleczyć. To
    przestępstwa. Dlatego wątpię, by facet tak robił, natomiast może sobie
    uważać, ze lepiej.

    --
    (~) Robert Tomasik