  • 31. Data: 2024-04-06 22:34:58
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-06 o 21:46, Animka pisze:

    > Ona oddała się służbie Bogu, a nie cipkom.

    Komu służy lekarz sądowy?

  • 32. Data: 2024-04-06 22:37:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.04.2024 o 22:02, Shrek pisze:

    > A dlaczego poglądy medyczne? Po prostu poglądy.

    Jak idziesz do jakiegokolwiek lekarza to pytasz go o poglądy?

    > Kościół katolicki ma dość dziwne poglądy na antykoncepcję.

    Przecież wśród lekarzy jest kupa katolików, są też muzułmanie, są żydzi,
    każdy z nich ma pewnie jakieś "dziwne" poglądy na to czy owo, ale dopóki
    leczą zgodnie z wiedzą medyczną, to ich poglądy nie mają znaczenia.

    > Chociażby. Albo nie przepisuje hormonalnej, bo nie. Albo schizofrenika
    > zamiast do psychiatry wyśle do egzorcysty. Albo termalnie choremu odmówi
    > środków przeciwbólowych bo to narkotyki a cieprienie uszlachetnia i
    > prowadzi do zbawienia.

    Jeżeli nie stosują się do wiedzy medycznej i szkodzą pacjentowi, to nie
    są lekarzami i należy im odebrać uprawnienia. Z tym, że nawet świeccy
    lekarze potrafią coś odjebać. Pamiętasz łowców skór? W czym ta zakonnica
    jest gorsza od nich?

  • 33. Data: 2024-04-06 22:38:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > A dlaczego poglądy medyczne? Po prostu poglądy. Kościół katolicki ma
    > dość dziwne poglądy na antykoncepcję.

    Dla Cibie dziwne, bo inne wartości wyznajesz.

> [...]
    > zamiast do psychiatry wyśle do egzorcysty. Albo termalnie choremu odmówi
    > środków przeciwbólowych bo to narkotyki a cieprienie uszlachetnia i

    Ale nazmyślałeś.

    > Jak już pisałem z oczywistych względów do gina nie chodzę, ale jakbym
    > chodził to jako antykoncepcję zapewne chciałbym stosować spiralę - i u
    > księdza gina wyczuwam z daleka kłopoty w tej materii.

    To chyba oczywiste.

    Robert

  • 34. Data: 2024-04-06 22:44:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2024 o 22:37, nadir pisze:

    > Jak idziesz do jakiegokolwiek lekarza to pytasz go o poglądy?

    Generalnie nie. Zakładam (być może błędnie) że jak poglądy nie pozwalają
    mu na bycie lekarzem to wybiera inne studia.

    > Przecież wśród lekarzy jest kupa katolików, są też muzułmanie, są żydzi,
    > każdy z nich ma pewnie jakieś "dziwne" poglądy na to czy owo, ale dopóki
    > leczą zgodnie z wiedzą medyczną, to ich poglądy nie mają znaczenia.

    Dopóki.

    > Jeżeli nie stosują się do wiedzy medycznej i szkodzą pacjentowi, to nie
    > są lekarzami i należy im odebrać uprawnienia.

    No mniej więcej.

    > Z tym, że nawet świeccy
    > lekarze potrafią coś odjebać.

    Potrfią.

    > Pamiętasz łowców skór? W czym ta zakonnica
    > jest gorsza od nich?

    Od niech nie jest gorsza. Jakbym miał do wyboru łowcę skór i zakonnicę
    to wybrałbym jednak zakonnicę. Ty mnie mniej uważam, że ani dla łowców
    skór ani dla zakonnicy ginekolog nie ma miejsca w publicznej służbie
    zdrowia. Taka jest moja opinia:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2024-04-06 22:47:58
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-06 o 22:31, Shrek pisze:
    > To bym nie wiedział. Ale sądzę że bym wiedział - internet jest można
    > opinie o lekarzach poczytać.

    O różnych rzeczach można poczytać. Zapłacisz/wykupisz abonament i możesz
    se tu i ówdzie kasować niewygodne komentarze. Tak działają opinie w
    necie. Naczy kasa rządzi. Dyplomy (uczelni), opinie, szeptanki,
    komentarze&recenzje, to wszystko jest do kupienia.
    Łejkap Szreku mamy 2024 r.

  • 36. Data: 2024-04-06 22:52:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dla Cibie dziwne, bo inne wartości wyznajesz.

    Myślałem, że medycyna to bardziej nauka niż wiara:P

    > Ale nazmyślałeś.

    Ale że konkretnie co?

    Że kalendarzyk jest mniej skuteczny od gumek - no jest. Dodatkowo nie
    zmniejsza ryzyka chorób wenerycznych.

    Że kościół dalej uznaje oficjalnie egzorcyzmy?

    Że uważa że cieprienie uszlachetnia?

    > To chyba oczywiste.

    No właśnie. A spirala jest oficjalnie uznanym środkiem antykoncepcyjnym
    o potwierdzonej skuteczności (IMHO najlepszym jak bzykasz się tylko z
    żoną, bo jak nie to gumki). Dlaczego miałbym być pozbawiony najlepszej
    opcji bo "sprawdzić czy nie ksiądz?"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2024-04-06 22:54:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2024 o 22:47, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    > necie. Naczy kasa rządzi. Dyplomy (uczelni), opinie, szeptanki,
    > komentarze&recenzje, to wszystko jest do kupienia.

    A po co gin miałby usuwać opinie o tym że nie przepisuje tabletek albo
    nie zakłada spiral? Wstydzi się swoich poglądów czy jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2024-04-06 23:03:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.04.2024 o 22:44, Shrek pisze:
    > dla zakonnicy ginekolog nie ma miejsca w publicznej służbie zdrowia.
    > Taka jest moja opinia:P

    A dla Świadka Jehowy jako anestezjologa? :)

    Robert

  • 39. Data: 2024-04-06 23:10:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A dla Świadka Jehowy jako anestezjologa? :)

    Raczej transplantologa, żeby być w temacie księży ginekologów;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2024-04-06 23:14:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.04.2024 o 22:52, Shrek pisze:

    > Myślałem, że medycyna to bardziej nauka niż wiara:P

    Placebo to bardziej nauka czy wiara? ;)

    > Ale że konkretnie co?
    >
    > Że kalendarzyk jest mniej skuteczny od gumek - no jest. Dodatkowo nie
    > zmniejsza ryzyka chorób wenerycznych.

    I nikt nie twierdzi inaczej.

    > Że kościół dalej uznaje oficjalnie egzorcyzmy?

    Uznaje, ale nie zamiast psychiatry.

    > Że uważa że cieprienie uszlachetnia?

    Lepiej cierpieć bez jakiego celu?

> [...]
    > o potwierdzonej skuteczności (IMHO najlepszym jak bzykasz się tylko z
    > żoną, bo jak nie to gumki). Dlaczego miałbym być pozbawiony najlepszej

    na tym samie poziomie abstrakcji...
    bo "sprawdź czy nie kupił dyplomu?"

    Robert