  • 181. Data: 2024-04-08 00:29:08
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Zdecydowanie jest, tylko nie za bardzo pojmuję, o co Ci tu chodzi.

    Dlaczego mnie to nie dziwi?

    > Że księża zarażają nowotworem?

    Ty nawet nie pojmujesz o co tobie samemu chodzi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 182. Data: 2024-04-08 00:34:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Pewnie wiesz, ale nie napisałeś. Według KK człowiek ma wolną wolę.

    Właśnie wręcz przeciwnie. W/g KK nie ma.
    Gdzie jest to miejsce na wolną wolę, skoro alternatywą jest wieczny
    pobyt w kotle piekielnym?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 183. Data: 2024-04-08 00:38:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Oba nie mają materialnej reprezentacji a wierzącym w ich sprawczość
    > pomagają.

    Przecież egzorcyzmy nie pomagają.
    Podaj jakiś udokumentowany naukowo (tak jak w przypadku efektu placebo)
    przypadek, że egzorcyzmy pomogły. I na co pomogły.
    Ale nie z jakiejś religijnej publikacji. Tylko takiej prawdziwej, naukowej.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 184. Data: 2024-04-08 00:42:38
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I tak uważam, że to mniej kontrowersyjne, niż szkolenia przedmałżeńskie
    > przez osoby, które nie mają małżonków prowadzone.

    A jednak - jak sam piszesz - do kościoła chodzisz.
    Jak ty to godzisz w swojej głowie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 185. Data: 2024-04-08 01:23:12
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-04-08 o 00:38, Kviat pisze:
    > I na co pomogły.

    https://mediately.co/pl/icd/F00-F99/set/F40-F48/cls/
    F44.3/Trans-i-opetanie

  • 186. Data: 2024-04-08 01:28:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.04.2024 o 01:23, alojzy nieborak pisze:

> [...]

    przypadek, że egzorcyzmy pomogły. I na co pomogły.
    Ale nie z jakiejś religijnej publikacji. Tylko takiej prawdziwej, naukowej."

    Którego fragmentu nie zrozumiałeś?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 187. Data: 2024-04-08 02:36:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 23:23, Kviat pisze:

    > I potrzebowali do tego pozwolenia od jakiegoś obcego faceta
    > przebierającego się w sukienki?

    Na to wychodzi.

    > Niesamowite, że ludzie z własnej woli dają się tak poniżać.
    > I jeszcze się tym pochwaliła... jak to sprytnie oszukała księdza.
    > Wyspowiadała się chociaż z tego oszustwa, czy zwyczajnie się pogodziła z
    > wiecznością w piekle?

    Nie mam zielonego pojęcia. Byłem dostawcą danych statystycznych
    zaczerpniętych z podręcznika do medycyny sadowej i stąd wiem.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 188. Data: 2024-04-08 02:39:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 00:42, Kviat pisze:

    > A jednak - jak sam piszesz - do kościoła chodzisz.
    > Jak ty to godzisz w swojej głowie?

    Normalnie. Kościół, to kościół. Księża, to ludzie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 189. Data: 2024-04-08 06:26:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 00:16, Kviat pisze:

    > A jednak...
    > Podawałem również nry konkretnych stron żebyś nie musiał szukać.

    Nie podawałeś. Podałeś raz, po długim fochu i dziwieniu się jak mogą w
    Polsce żyć ludzie bez znajomości niemiekiego na poziomie komunikatywnym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 190. Data: 2024-04-08 06:30:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia. Byłem dostawcą danych statystycznych
    > zaczerpniętych z podręcznika do medycyny sadowej i stąd wiem.

    Znaczy że jak - dostarczaeś do podręcznika medycyny sądowej danych o
    naukach przedmałżeńskich?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!