  • 171. Data: 2024-04-07 23:05:29
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Gorsze od czego?

    Od lepszych dla pacjenta rozwiązań.
    Czego znowu nie rozumiesz?

    > A kalendarzyk?

    A kalendarzyk jest gorszy.
    Ostateczność w przypadku przeciwwskazań _medycznych_ do tych lepszych.
    A nie zamiast w każdym przypadku, bo ginekologowi wiara nie pozwala.
    Jak mu nie pozwala, to jemu nie pozwala, a mimo tego szkodzi pacjentom,
    bo ma zryty beret.
    Szkodzi pacjentom i nawet się z tego nie spowiada, bo w takim szkodzeniu
    pacjentom nic złego nie widzi i nawet nie wie, że pójdzie za to do
    piekła. Bo szkodzenie ludziom to grzech - a przynajmniej tak twierdzą
    jego religijni przełożeni.

    Jak można ufać człowiekowi, który żyje w permanentnej paranoi?
    Ma wybór: albo zgrzeszyć dając lepsze rozwiązania, albo zgrzeszyć dając
    gorze rozwiązania szkodząc. Ciekawe dlaczego akurat wybierają ten drugi
    grzech... spowiadają się potem z tego?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 172. Data: 2024-04-07 23:07:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 22:41, Kviat pisze:

    > A co to ma wspólnego z wiarą?
    > Gdzie podobieństwo?

    Oba nie mają materialnej reprezentacji a wierzącym w ich sprawczość
    pomagają.

    Robert

  • 173. Data: 2024-04-07 23:09:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Dla niego nie są dziwne i jedyne słuszne :-)

    Więc nie powinien być lekarzem.
    Powinien kierować się wiedzą medyczną, a nie poglądami.

    > Możesz je podzielać, albo
    > nie.

    Wiedza naukowa ma w dupie, czy ją podzielasz, czy nie.
    A jak ktoś nie podziela wiedzy naukowej, to jest zwykłym nieukiem, a nie
    lekarzem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 174. Data: 2024-04-07 23:13:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.04.2024 o 22:22, Shrek pisze:
> [...]
    > stwierdza - a michałkowi damy raka, ukraincom wojnę, żydów wygnamy z
    > każdego kraju bo w końcu są narodem wybranym, więc trzeba im dojebać
    > konkretnie żeby wiedzieli że o nich dbam szczególnie to jeszcze im
    > hitera dorzucimy, a palestyńczykom damy żydów którzy przeżyli hitlera i
    > stwierdzili że może nie był taki głupi jak się wydawało? A własnego syna
    > zamorduję w dośc bolesny sposób urządzając małą intrygę z judaszem i
    > jeszczę zwalę na piata. Jakiś taki niefajny ten bóg, prawdę mówiąc to
    > lepiej wierzyć że takiego psychopaty na samej górze nie ma i takie

    Pewnie wiesz, ale nie napisałeś. Według KK człowiek ma wolną wolę.

    Robert

  • 175. Data: 2024-04-07 23:23:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I tak uważam, że to mniej kontrowersyjne, niż szkolenia przedmałżeńskie
    > przez osoby, które nie mają małżonków prowadzone. Kumpela wpadła i
    > postanowili się ożenić.

    I potrzebowali do tego pozwolenia od jakiegoś obcego faceta
    przebierającego się w sukienki?

    > Jeszcze nie było widać, więc ksiądz uparł się,
    > by zapisywała to i owo, by ją nauczyć jak zapobiegać ciąży
    > kalendarzykiem. A ona dzielnie to wypełniała w oparciu o ulotkę, jak to
    > powinno wyglądać.

    Niesamowite, że ludzie z własnej woli dają się tak poniżać.
    I jeszcze się tym pochwaliła... jak to sprytnie oszukała księdza.
    Wyspowiadała się chociaż z tego oszustwa, czy zwyczajnie się pogodziła z
    wiecznością w piekle?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 176. Data: 2024-04-07 23:50:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 19:45, nadir pisze:

    > To ile jest tych płci w/g nauki? I czy tylko u ludzi?

    A ile jest punktów na odcinku?
    Dla uproszczenia, dwa z tych punktów nazywamy początkiem i końcem.
    Z tego nijak nie wynika, że odcinek składa się tylko z dwóch punktów.
    Świat - w tym ludzie - na pewnym poziomie złożoności jest analogowy, a
    nie kwantowy. A tym bardziej nie dwu-kwantowy.

    Albo inaczej...
    https://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82e%C4%87

    "Wśród ludzi i innych ssaków, samce _zazwyczaj_ noszą chromosom Y i X
    (XY), podczas gdy samice noszą _zazwyczaj_ dwa chromosomy X (XX), które
    są elementami systemu determinacji płci XY.
    *Ludzie mogą być również interseksualni*.
    (...)
    Współcześnie do określenia płci człowieka stosuje się następujące
    kryteria[17]:
    1 (...) 10.

    W sytuacji gdy wszystkie kryteria są jednoznaczne, możliwe jest dokładne
    stwierdzenie czy dana osoba jest kobietą czy mężczyzną. Jednak dla
    każdego wymienionego wyżej kryterium mogą występować transpozycje.

    U ludzi mogą występować w sposób naturalny zaburzenia na poziomie
    biologicznych składowych płci - interpłciowość."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 177. Data: 2024-04-07 23:52:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > To ile jest tych płci w/g nauki? I czy tylko u ludzi?

    Tu masz jeszcze:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Trzecia_p%C5%82e%C4%87

    Wystarczy poszukać, to nie jest wiedza tajemna.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 178. Data: 2024-04-08 00:01:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pewnie wiesz, ale nie napisałeś. Według KK człowiek ma wolną wolę.

    I michłek wybrał sobie raka, ukraina putina a palestyńczycy żydów. Nie
    sondze:P

    Za to taki bóg co na to pozwala to niezły psychol. No wyobraż sobie
    możesz to wszystko zmienić pstryknieciem palców, ale zamiast tego
    organizujesz intrygę godną agaty christi żeby ukrzyżować syna. To on
    normalny jest?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 179. Data: 2024-04-08 00:11:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 20:53, Animka pisze:

    > Woda to jeszcze nic. Jak można ludziom wciskać tabletki z oleju wątroby
    > rekina, ktory pożera ludzi.

    Ale tylko na śniadanie.
    Codziennie rano przepływa barka i spychają ludzi za burtę, bo wiadomo,
    że śniadanie jest najważniejsze.
    A tabletki robią tylko z tych złowionych wieczorem.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 180. Data: 2024-04-08 00:16:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.04.2024 o 19:52, Shrek pisze:

    > Oczywiście że nie ma sensu, bo nie kłamię - wrzucałeś linki do raportów
    > po kilkaset stron po niemiecku i pisłeś to se znajdź.

    A jednak...
    Podawałem również nry konkretnych stron żebyś nie musiał szukać.

    A szury miały rację.
    Piotr