eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakład energetyki, planowany remont a uszkodzenia sprzętu w mieszkaniu › Zakład energetyki, planowany remont a uszkodzenia sprzętu w mieszkaniu
  • Data: 2005-02-09 11:40:00
    Temat: Zakład energetyki, planowany remont a uszkodzenia sprzętu w mieszkaniu
    Od: Piotr Górski <p...@w...prokocim.org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dziś rano pod blok w którym mieszkam podjechał samochod Zakładu Energetyki
    po czym otwarł stacje trafo i wyłączył prąd. Podszedłem do nich i zapytałem
    ile to wyłączenie potrwa - powiedzieli, że nie długo bo tylko muszą
    wymienić bezpiecznik. Tak w ramach profilaktyki. Czyli za cholere nie była
    to awaria tylko planowa "operacja". Wróciłem do domu i okazało się, że mój
    komputer ma uszkodzoną k. graficzną i dysk. Czy ja mogę w jakiś sposób
    zmusić ich żeby oddali pieniądze za uszkodzony sprzęt? Gdyby jeden dzień
    wcześniej gdzieś powiesili kartkę typu "Planowe wyłączenie prądu od godziny
    do godziny..." to okej - słowem bym się nie odezwał. Ale nie poinformowali
    nikogo, wyłączyli prąd w celach planowego remontu...

    Dzieki za jakieś informacje :)
    --
    Piotrek Górski