  • 21. Data: 2006-03-18 21:17:19
    Temat: Re: Zakaz zatrzymywania po prawej stronie jezdni a postoj po lewej
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dvh36l$sq8$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo rozumiem ?? Chyba, że miasto to teren niezabudowany ;)
    > Dla przypomnienia:
    > "....uliczka dwukierunkowa w mieście. "
    >
    > Resztę założeń też podałem:
    >
    > "..Załóżmy -tak żeby zbyt wiele przypadków nie rozważać, że ulica "mało
    > ruchliwa"-jakakolwiek
    > miała by tego nie być interpretacja, linia przerywana po środku...."
    >
    > Jeszcze jakiś paragraf ? Z tym to bym się nie zgodził, jeśli założyć
> [...]

    przeczytaj raz jeszcze ten przepis.
    " wyjątkiem zatrzymania lub postoju pojazdu na obszarze zabudowanym na
    drodze jednokierunkowej lub na jezdni dwukierunkowej o małym ruchu"

    czyli możesz się zatrzymać po lewej stronie na obszarze zabudowanym na
    drodze ....
    W tym zdaniu nie ma przecinka :-)

    Przecinek może czynić cuda

    1. Wypuścić, nie wolno zabić!
    2.Wypuścić nie wolno, zabić!

  • 22. Data: 2006-03-20 08:41:17
    Od: "Wojtek" <z...@o...pl>

> [...]
    > drodze jednokierunkowej lub na jezdni dwukierunkowej o małym ruchu"
    >
    > czyli możesz się zatrzymać po lewej stronie na obszarze zabudowanym na
    jednokierunkowej
    LUB JEZDNI DWUKIERUNKOWEJ O MAŁYM RUCHU .....

    > W tym zdaniu nie ma przecinka :-)

    A gdzie byś chciał(a) włożyć ten przecinek ? Zdanie dla mnie jest logiczne,
    połączone spójnikiem LUB (dla przypomnienia z liceum:
    http://pl.wikibooks.org/wiki/Matematyka_dla_liceum:L
    ogika#Alternatywa). Tu
    nie trzeba przecinka (http://pl.wikipedia.org/wiki/Przecinek).

    > Przecinek może czynić cuda