  • 11. Data: 2006-08-08 11:32:12
    Temat: Re: Zakaz wnoszenia własnego jedzenia w kinach
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:18c685m4yu67h.1r6zqdwqfqoto.dlg@40tude.net...

    > A skąd wniosek że kino służy tylko do oglądania filmów?

    z katowni, kino jak sama nazwa wskazuje nie ma w swojej nazwie nic
    wspolnego z jedzeniem

    > "Popcorn i cola" to jeden z elementów wydarzenia jakim jest
    > wyjście do kina (niektórzy rozróżniają pójście do kina od
    > pójścia na film ;-) )

    ja doskonale odrozniam do czego sluzy kino, odwiedzam ten przybytek od
    ponad 20 lat, i dla mnie pojscie do kina nie jest nierozlaczne z kupnem
    kukurydzy, czy coli, kiedys w kinach tego nie bylo i jakos ludzie zyli i
    ogladali filmy calkiem przyjemnie

    > Jak chcesz obejrzeć film w spokoju to możesz to zrobić w domu.

    niestety w domu nie mam takiego naglosnienia i ekranu, i tak chodze do
    kina tylko na te filmy ktore sa tego warte (wizja i fonia) i nie trawie
    wiesniakow sirorbiacych, czy halasujacych konsumowanym zarciem, lub co
    gorsza odbierajacym telefony

  • 12. Data: 2006-08-08 11:34:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A czytać ze zrozumieniem potrafisz? Nie wypowiadałem się nigdzie na
    > temat samego faktu jedzenia w kinie (który to zwyczaj osobiście uważam
    > za naganny i dlatego stronię od kin), a na temat różnicowania jedzenia
    > kupionego w kinowym bufecie od jedzenia kupionego gdzie indziej.

    a emotikona widziales?
    nie mam pretensji do ciebie, tylko skoro idziesz do kogos to musisz
    przystac na jego warunki, chcesz obejzec film w kinie, to swojej walowy
    nie przynosisz i tyle, albo akceptujesz zasady, albo zmieniasz kino, albo
    czekasz na dvd

    > Raczej ogranicza - jeśli chcesz zjeść, to tylko jedzenie z kinowego
    > bufetu.

    slusznie i naukowo, ich teren, wolno im, niepodoba sie, przymusu nie ma,
    kin jest ci w miescie dostatek

  • 13. Data: 2006-08-08 11:34:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie mówimy o zakazie jedzenia w kinach tylko o zakazie jedzenia nie
    > kupionego w kinie.

    jak juz odpowiadelm wczesniej, wolno im, to ich teren, niepodoba sie zmien
    kino

  • 14. Data: 2006-08-08 12:31:14
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    szerszen napisał(a):
    > nie mam pretensji do ciebie, tylko skoro idziesz do kogos to musisz
    > przystac na jego warunki, chcesz obejzec film w kinie, to swojej walowy
    > nie przynosisz i tyle, albo akceptujesz zasady, albo zmieniasz kino,

    Masz prawo, o ile działasz w granicach obowiązującego prawa. I właśnie o
    to pytałem - czy takie działanie mieści się w granicach prawa
    obowiązującego w RP.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-08-08 12:35:41
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Nie jest legalny. Nie da się też go wyegzekwować - rewizji zrobić też
    > nie mogą.

    Czyli - nie przejmować się? Żadnych konsekwencji regulaminowych (a tym
    bardziej prawnych) wyciągnąć nie mogą? Nawet jeśli w jakimś "Regulaminie
    korzystania z Kina" było napisane, że za próbę wniesienia pożywienia
    zakupionego w innym miejscu niż kinowy bufet sprawca traci prawo do
    obejrzenia seansu kinowego bez prawa do zwrotu biletów, a za wniesienie
    - obowiązuje kara umowna w kwocie 100 zł?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2006-08-08 13:07:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > jak juz odpowiadelm wczesniej, wolno im, to ich teren, niepodoba sie
    > zmien kino

    Nie, nie wolno.

  • 17. Data: 2006-08-08 13:21:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

> [...]
    > obejrzenia seansu kinowego bez prawa do zwrotu biletów, a za wniesienie
    > - obowiązuje kara umowna w kwocie 100 zł?

    Oczywiście. Takie zapisy są nielegalne.

    Poza tym wystarczy wszystko mieć w jakiejś torbie, a nie w rękach - nie
    mogą zażądać okazania zawartości.

  • 18. Data: 2006-08-08 13:26:50
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Oczywiście. Takie zapisy są nielegalne.

    na podstawie?

    KG

  • 19. Data: 2006-08-08 14:22:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:ftemq3-o4f.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie, nie wolno.

    jasne, do knajpy tez mozesz wejsc z wlasnym jedzeniem i pewnie nie
    obowiazuje cie rezerwacja stolikow :)

  • 20. Data: 2006-08-08 14:51:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > jasne, do knajpy tez mozesz wejsc z wlasnym jedzeniem i pewnie nie
    > obowiazuje cie rezerwacja stolikow :)

    Czekaj, czekaj. Nikt tu nie mówi o przychodzeniu do kina z wlasnym
    filmem ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.