  • 1. Data: 2003-06-06 14:08:56
    Temat: Zakaz wjazdu do UE (system SIS)
    Od: "Łukasz Kwidziński" <l...@m...com.pl>

    Witam! W roku 2002 nabroiłem trochę w Berlinie... Był to mój "pierwszy raz".
    Odbyła sie sprawa dostałem "zawiasy". Po okresie zawieszenia, jako, że byłem
    grzeczny, dostałem pismo z Sądu, że wypełniłem nałożoną na mnie karę bez
    zastrzeżeń i jest wszystko OK. Wydając wyrok Sąd nie nałożył na mnie zakazu
    wjazdu do Niemiec czy UE(byłem w czasie trwania zawieszenia w Niemczech i
    Szwecji). Gdy na Święta Bożonarodzeniowe 2002 jechałem z rodziną do Szwecji,
    okazało się, że jestem na komputerowej liście osób objętych zakazem wjazdu
    na teren UE(wciągneli mnie Niemcy w listopadzie 2002) i nigdzie nie pojadę.
    Napisałem odwołanie do odpowiedniego Urzędu w Berlinie, ale uzyskałem
    negatywną odpowiedź (właśnie wysłałem kolejne).
    Bardzo zależy mi na możliwości wjazdu do Szwecji, gdyż mam tam roczną córkę
    i narzeczoną (obywatele Szwecji). Jestem ugotowany! Jesli one do mnie nie
    mogą przyjechać, to nie widze sie z córką nawet miesiącami! Ledwo mnie
    dziecko poznaje...
    Znajomy radził, żebym odwołał sie do Sądu Europejskiego (w Genewie?)
    Co mam robić?? Zna ktoś taki przypadek?? Jakieś sugestie?

    z góry dzieki!

    lucas