  • 21. Data: 2007-01-19 18:03:17
    Temat: Re: Zakaz używania tel.komórkowych w pracy
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Big Jack wrote:

    > Właśnie o czymś tamim myślałem żeby to napisać. Niedawno nawet
    > przeglądałem ofertę takich urządzeń. Może ===Tomy=== znajdzie coś dla
    > siebie
    > http://www.elektronik-system.pl/?action=produkty_wys
    wietl&kategoria=65&katnad=-1

    Szczerze wątpię, czy takie urządzenia są dopuszczone do używania w
    polskim eterze.

    -------------------+
    -------------------+

  • 22. Data: 2007-01-19 18:04:20
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    ===Tomy=== wrote:
    > Szukam skutecznego sposobu powstrzymania plagi stosowania telefonów
    > komórkowych w miejscu pracy. Firma zajmująca się określoną produkcją, na
    > zmianie około 25 chłopa pracujących przy specyficznych maszynach

    Proponuję wprowadzić kombinezony robocze pozbawione kieszeni :)

    -------------------+
    -------------------+

  • 23. Data: 2007-01-19 18:22:03
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Szczerze wątpię, czy takie urządzenia są dopuszczone do używania w
    > polskim eterze.

    w Poznaniu są używane ...

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2007-01-19 18:22:13
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 19 Jan 2007 19:04:20 +0100, Paweł Sakowski napisał(a):

    > Proponuję wprowadzić kombinezony robocze pozbawione kieszeni :)

    Dobre :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 25. Data: 2007-01-19 18:43:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    użytkownik *Paweł Sakowski* napisał(a):

    > Szczerze wątpię, czy takie urządzenia są dopuszczone do używania w
    > polskim eterze.

    A co za eter jeśli zasięg tych słabszych urządzeń wynosi ca 50m? Tzw.
    podsłuchy nadające na na UKF CCIR mają większe zasięgi i można je kupić
    bez żadnego problemu. Sprzedawać też. BTW, można napisać do
    sprzedawcy/producenta z pytaniem czy mają świadectwo zgodności
    (homologację?)

    --
    Big Jack
    //////

  • 26. Data: 2007-01-19 18:45:17
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    gasper wrote:

    > w Poznaniu są używane ...

    Pytanie tylko, czy mają wymagane na to pozwolenie. Ja bym raczej
    obstawiał przestępstwo z art. 208 ust. 1 prawa telekomunikacyjnego.

    -------------------+
    -------------------+

  • 27. Data: 2007-01-19 18:51:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gasper wrote:
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > w Poznaniu są używane ...

    Podobnie jak narkotyki ;)

  • 28. Data: 2007-01-19 19:10:41
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Big Jack wrote:
    > A co za eter jeśli zasięg tych słabszych urządzeń wynosi ca 50m?

    Założyłem, że zakład o którym mówimy nie jest eksterytorialny.

    > Tzw.
    > podsłuchy nadające na na UKF CCIR mają większe zasięgi i można je kupić
    > bez żadnego problemu. Sprzedawać też.

    Są pasma, na których każdy może nadawać co chce. 900 MHz i 1800 MHz z
    pewnością do nich nie należą, te są przeznaczone na działanie
    koncesjonowanych sieci GSM.

    -------------------+
    -------------------+

  • 29. Data: 2007-01-19 19:56:21
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 19 Jan 2007 19:22:13 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > Dobre :)

    Smycze (te do telefonów komórkowych) kosztują mniej niż jeden browarek :)

  • 30. Data: 2007-01-19 20:26:39
    Od: m...@g...com

    ===Tomy=== wrote:

    http://www.elektronik-system.pl/?action=produkty_wys
    wietl&kategoria=65&katnad=-1

    > Dzięki - to będzie ostateczność jeśli inne metody nie poskutkują a
    > dyrekcja faktycznie straci cierpliwość. Co z tego, że delikwent dostanie
    > karę, naganę czy nawet dysplinarkę. Na jego miejsce przyjdzie nowy,
    > kolejny i umiejętnie wykorzysta każdy moment kiedy nie patrzy mu się na
    > ręce i skutecznie skorzysta z komórki. W tym przypadku będzie 100%
    > blokada.

    Oj wydaje mi się że jak się rozejdzie fama że "tutaj ścigają za komórki", to
    ich używalność znacznie spadnie.

    Tyle że to ściganie to musi być coś więcej niż tylko grożenie palcem.

    p. m.