  • 41. Data: 2007-12-26 15:41:10
    Temat: Re: Zakaz fotografowania
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > Robertowi chodziło o ochroniarza, a nie o ciebie ;)

    O kurcze, ale dalem plame!
    Wychodzi, ze mi sie cos pomerdalo.
    Przepraszam Roberta.

    veri

  • 42. Data: 2007-12-26 15:43:10
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > No to mnie oświeć i wskaż związek osoby robiącej fotkę w sklepie z
    > niebezpieczeństwem zamachu terrorystycznego.

    Wlasnie chcialbym, zeby tez mi to ktos wskazal.
    Ty caly czas nie widzisz ironii w moich wypowiedziach,
    choc juz Cie ona w dupe kopie.

    veri

  • 43. Data: 2007-12-27 00:45:50
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Verizon Newsgroups pisze:

    > O kurcze, ale dalem plame!

    Że słucham?

    > veri

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 44. Data: 2008-01-07 18:45:58
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@g...usun.to.z.tego.adresu.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:fktopi$6fd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to mnie oświeć i wskaż związek osoby robiącej fotkę w sklepie
    > z niebezpieczeństwem zamachu terrorystycznego.

    No prosze, jesli wierzyc onetowi, to nie tylko u nas wpadaja
    na takie pomysly:

    http://wiadomosci.onet.pl/1668518,69,zdjecia_wnuczat
    _aktem_terrorystycznym,item.html

    sjs

  • 45. Data: 2008-01-07 19:49:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stanislaw J. Szewczak pisze:
> [...]
    > w wiadomości news:fktopi$6fd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No prosze, jesli wierzyc onetowi, to nie tylko u nas wpadaja

    Tia, a najzabawniejsze jest to, że sprawców paru zamachów
    zidentyfikowano właśnie dzięki pstrykającym fotki przechodniom...

  • 46. Data: 2008-01-08 22:29:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jan 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > Tia, a najzabawniejsze jest to, że sprawców paru zamachów
    > zidentyfikowano właśnie dzięki pstrykającym fotki przechodniom...

    To jest właśnie tragiczne, że nikt nie widzi ZALET wszelkiej
    maści fotografowania.
    Od ochrony ruder przemysłowych, po których ślad na ziemi nie
    zostanie zaczynając.

    pzdr, Gotfryd