  • Data: 2005-11-17 16:34:26
    Temat: Zajecie komornicze ROR'u...
    Od: "kf" <m...@b...GG19840.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    spotkala mnie dzisiaj dosc dziwna historia. Probowalem zaplacic karta w
    sklepie
    i okazalo sie ze nie mam srodkow. Wrocilem do pracy i z ciekawosci
    sprawdzilem przez
    internet jak to jest. I co widze ? Blokade na na parenascie tysiecy :)
    Sadzilem ze to oczywiscie pomylka systemu - dzwonie do banku i slysze ze
    faktycznie
    mam zablokowane srodki na taka kwote - ale wyjasnien udzieli mi pracownik w
    Oddziale!?
    Mam prosbe...cy ktos moglby mi polecic jakies strony gdzie moglbym o tym
    poczytac?
    Jakich procedur nie dopelnil bank, jak moge zlozyc reklamacje, na co sie
    powolac ?

    Z gory dziekuje
    kf