  • 11. Data: 2012-08-22 19:17:20
    Temat: Re: Zaformalizować ;) korzystanie z mojego mieszkania przez dorosłego syna?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Kubiak wrote:

    > Nie czytaj witka aka "o kurde, skarbówka już do ciebie jedzie i cię
    > zniszczy" w celach innych, niż rozrywkowe, a zwłaszcza nie sugeruj się jego
    > wypocinami.
    >
    > Sprawę, którą poruszasz, reguluje kodeks rodzinny i opiekuńczy. Syn może
    > mieszkać, może opłacać rachunki w całości lub w części i można was obu
    > cmoknąć w wentyl.
    >
    > AK

    dorosly syn, samodzielnie sie utrzymujacy i majacy wlasna rodzine?
    to ja radzilbym raczej ciebie nie czytac.

  • 12. Data: 2012-08-23 08:20:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Aug 2012, witek wrote:

    > dorosly syn, samodzielnie sie utrzymujacy i majacy wlasna rodzine?

    Jeśli chodzi o powołanie na KRiO, to wypada się zgodzić z zarzutem
    (takie prawo, do darmowego lub odpłatnego mieszkania i do ponoszenia
    lub nieponoszenia wydatków nie wynika wtedy z KRiO)

    > to ja radzilbym raczej ciebie nie czytac.

    Ale wniosek (o nieopodatkowaniu) jest dobry :) (tyle, że wynika
    z powołanego przez Ciebie przepisu o zwolnieniu z podatku
    dochodowego nieodpłatnych świadczeń w I grupie "darowiznowej").
    Nadal nie wiem, czemu akceptujesz to zwolnienie w stronę ojciec-syn
    a nie widzi Ci się w stronę syn-ojciec.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2012-08-23 14:53:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > dochodowego nieodpłatnych świadczeń w I grupie "darowiznowej").
    > Nadal nie wiem, czemu akceptujesz to zwolnienie w stronę ojciec-syn

    alez akceptuje
    ale w przypadku doroslego dobrze majacego sie osobnika wynika to tylko i
    wylacznie z updof a nie z krio i obowiazku alimentacyjnego.